Wie kan ons iets vertellen over SUNHOUSE in Sanur , alvast hartelijk dank.
Rosa
Rosa even googlen -bingen of tripadvisor,en je krijgt een schat aan info.
Zo te lezen = niet slecht maar ik ben erover "gevlogen " had er nooit van gehoord.
Groet Paulana
Dit hotel / B&B ligt aan de rand van de hoerenbuurt in Sanur, met alle bedenkbare en bijbehorende voor- danwel nadelen (wegstrepen op basis van voorkeur).
Oh jee MP , dat heb ik niet gelezen, dan kan je daar beter weg blijven Rosa. Is idd niet leuk die buurt daar.
Wat jammer ,alle reviews via tripadvisor zijn zo positief niet één van de bezoeker van sunhouseb heeft maar iets over het bovenstaande vermeld, ik laat de moed nog niet zakken en wacht nog even op reacties van gasten die er geweest zijn .wat dat betreft ben ik een echte tukker en laat me niet zo snel uit het veld slaan, in ieder geval mp en paulana, " terima kasih ".en een vriendelijke groet Rosa
Hoi Rosa ,ook ik ben een tukker,-Hengelo- maar woon niet in Sanur .MP heeft daar villa’s en woningen ,ik neem aan dat hij weet waarover hij schrijft ,en als het de rosse buurt van Sanur is, heb je geen vakantie, tenminste die gaan daar nachtenlang door met dames voor de deur en wat dies meer zij.
Hartelijk dank kijk vast rond voor iets anders,suggesties zijn van hart welkom .
April 2013 ; 8 tot 10 personen, kleinschalig , zwembad, in het zuiden , 8 nachten.
Groetjes uit Borne
Waarschijnlijk heeft MP wel een villa voor 10 personen te huur in de goede kant van Sanur.
Probeer eens een Prive Bericht naar hem via dit forum.
Suc6 Paulien
Baliberg villa heeft ook een villa voor 10 personen. Marja (Ned) is erg gastvrij. Mooie schone locatie.
Hebben fietsen ter beschikking, en anders neem je een taxi naar het centrum of avondmarkt. ( taxi kost bijna niks)
groeten Sabine uit Hengelo
Hoi Sabine bali berg ziet er goed uit is ons oog ook al op gevallen ben je daar zelf ook geweest? Reacties op tripadvisor verschillend ,90 % positief ligt net iets hoger dan sunhouse guest house vanaf het strand aan het begin v/ d staat en baliberg eind van de zelfde weg daar ook last gehad van de meisjes? We horen nog wel groetjes oet Borne
Hallo Jan en Rosa,
Wij zijn er afgelopen augustus geweest. Het ligt er rustig, en hebben geen last gehad van de meisjes of gezien.
Ik had de pech dat ik veel medische zorg nodig had ( door een ongelukje), en marjan regelde alles voor ons. Wat een service.
Wij gaan er zeker weer naar toe. Erg aardige mensen die er werken. Gratis ophaal en brengservice naar het vliegveld.
Als je er heen gaat doe ze de groeten.
Sunhouse guesthouse 10 min lopen v/h strand 3 min v/d winkels en restaurants.ligging aan een drukke straat ,neem je de goedkoopste kamers dan heb je daar geen last van.deze kamers zijn prima, een schoon bed ,airco,koelkast en een kluisje ,badkamer is ook netjes ,verwacht voor een prijs van 25.€ geen luxe (alles is functioneel ) je kunt gebruik maken van een buiten keuken niet geschikt om te koken maar wel om koffie en of thee te zetten of om iets op te warmen .van het zwembadje hebben we geen gebruik gemaakt ( water zag er wat troebel uit ) .
De Patio; het binnen hofje is het erg warm smorgens en savonds geen probleem maar overdag smelt je er weg.
Verder woont de eigenaar aan de overkant erg vriendelijk en behulpzaam ,er is dag en nacht toezicht.
Van horen zeggen moet het in een hoerenbuurt liggen ,hoe dit praatje in de wereld komt weten we niet, zelf hebben we geen activiteiten betreft het bovenstaande vernomen. kijk voor verdere informatie op tripadvisor
Ligging niet idyllische
Prijs kwaliteit prima
Kleinschalig
Behulpzaam
Groetjes Jan en Rosa
Fijn dat het jullie toch niet al te veel is tegengevallen en de prijs is zeker prima te noemen.
Groet Paulien
Ja voor een low budget is het een prima plekje .
Verder zijn we in Ubud geweest hotel tegal sari helemaal top ,in Lovina ,hotel ghonos ,te dicht aan een drukke straat wel een leuke ambiance en in Amed kembali beach hotel ook helemaal super . Doei en groetjes Jan en Rosa
Wanneer kommie naar Candidasa, hiero kan je een end weg kieken…
Dit is dus Amsterdams -Tukkers
Gruzelis;)
Ja we komen zeker nog een keer naar Candidasa,met zijn mooie en zachte witte zandstranden zoals Pasir Putih ,en de bekende Pura Candi het lijkt me zeker wel de moeite waard om een tijd in het oosten te verblijven ,( het thuis gevoel ) oost west thuis best.
Ik zou zeggen. good goań Jan en Rosa
Hallo, Wanneer gaan jullie?
Wij zijn ook tukkers uit Enschede en gaan volgende week
Groetjes Denise
We zijn alweer thuis ,maar als je een plekje over hebt , ben je er al eerder geweest???
Ik wens je veel plezier in het mooie Bali en geniet er van ,
Gr Rosa