wij willen ons huisje verhuren, liever mensen er in dan het onbewoond te laten. maart en juli verhuurd juni augustus en vanaf kerst nog vrij
voor foto’s : www.picasaweb.google.nl/a.vanzwanenburg
info: email: [EMAIL=“a.vanzwanenburg@gmail.com”]a.vanzwanenburg@gmail.com
175 euro huurprijs per maand
spam
het huisje staat op 3 min.lopen van het strand 2 minuten van de grote
winkelstraat 4 minuten lopen van hotel sanur beach en
tegen semawang hotel .3 min.lopen voor een uitstekend ontbijt ondanks
deze voordelen is het wonen zeer rustig geen lawaai snachts
het strand semawang is nog lekker rustig er is een geruime keus uit perfecte restaurants direct aan zee
m.v.g. anita en eddie
Lekker doorzeuren over je huisje.
SPAM
Kenmerken van spamberichten:
[ul]
[li]berichten worden in grote hoeveelheden verstuurd, naar duizenden mensen tegelijkertijd.[/li][li]het spammen heeft een commercieel doel. Meestal bevatten de berichten daarom een verwijzing naar een product of website.[/li][li]de berichten worden verstuurd of geplaatst zonder toestemming of medeweten van de website, of de ontvanger.[/li][/ul]Zet gewoon een advertentie… :dag:
hh sumbar,
ik vraag mij af wat uw bedoeling is,ik geloof niet dat ik iets fout doe zo ja het spijt me, en ik zal vragen of mijn welgemeende plaatsing van ons huisje moet verwijderen en wat spam betreft ik weet niet wat uw bedoeling is .iets van ,verbazing,dat voel ik
m.v.g.
eddie
Laat maar lekker staan hoor. Je kan duidelijk zien dat het een particulier initiatief is. :was:
Potentiele huurder zullen wel geinteresseerd zijn in een foto van de badkamer en het toilet. Die kon ik nergens vinden.
Semawang in Sanur. Da’s toch het “red light district” als ik me niet vergis?
Zolang het huis niet in ieder topic wordt aangeprezen, mag deze blijven staan.
Groetjes
beste sumbar,
nou het is geen doorzeuren denk ik het is n.l. een
heel leuk en gezellig huis waar wij liever mensen in hebben dan leegstand er is ook om de hoek een echt heel gezellige kroeg waar het bier op de juiste temp te nuttigen is misschien er toch even over nadenken of het misschien iets voor u is
m.v.g. eddie
Aldus de mail aan mij. Ik vind het een advertentie en ik ga niet in tegen het besluit van Ketut. Lekker laten staan dus. :retard:
tja,mp2036
sorry voor late reactie,
ik heb in de omgeving tot nu toe geen ,gezellige dames, kunnen ontdekken,maar misschien in de nachtelijke uren maar ook dat lijkt mij niet waarschijnlijk dus jaaaa geen idee
verder ben ik inderdaad vergeten om foto,s van badkamer/wc te maken maarrrrr ik kan u verzekeren dat het geheel er goed en schoon uitziet geen vuile vieze randen langs de tegels op grond, toilet is europees dus lekker zitten en dan je afvragen zal ik eddie even mailen of ik nog wat langer kan blijven
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon14.gif
m.v.g.
eddie
Tjeemig wat een opluchting, geen vetrandjes, alles schoon maar niet zeker dat er pelacur je lastig vallen in jullie buurt…:slapen:
Gezellige dames? Zijn die er dan in Sanur? Nou ja, ik zie het wel op 6 juli as