wij zoeken om te overwinteren in sanur een leuk huurhuis, vlakbij maar niet aan het strand, 1 slaapkamer, tuin, badkmr, in leuke omgeving, wie is er bekend en weet een huis??
Wat is uw beschikbare budget? Wilt u e.e.a. huren met of zonder huishoudelijk personeel? Is een zwembad een vereiste? Wilt u in het drukke of rustigere gedeelte van Sanur verblijven? Wat is precies uw voorgenomen overwinteringsperiode?
bedankt voor je reactie,
wij willen 3 tot 4 maanden verblijven in SANUR van januari t/m april 2011, we zeijn net terug uit sanur alwaar we 2 maanden verbleven, het liefst willen we niet te ver fietsen van het strand een beetje in het centrum van sanur. als een zwemband tot de mogelijkheden behoort is dat meegenomen maar geen vereiste.
gezien de lange periode die we willen verblijven moet er over de prijs goed te onderhandelen zijn en we hebben ervaring dat we voor 1500 euro pp 4 maanden ergens goed terecht kunnen komen.
misschien weet je een leuk adresje?
groet
hee modesta,
heb je al gekeken naar ons huisje in sanur
5 min lopen naar strand eind van dit jaar komt
er ook warm water voor douche en misschien
a.c in slaapkamer
hoor misschien iets
eddie
over prijs is nog te praten
Hallo Balizwaan09, ook ik ben geïntereseerd in de prijs en foto’s van je huisje, en dit voor begin volgend jaar want dan willen mijn echtgenote en ikzelf voor een maand naar Bali. Info gelieve te sturen naar mijn adres: luc-goovaerts@pandora.be
Dankjewel
Luc