Sunda eilanden met djoser??

Wie kan mij vertellen hoe deze reis is, prijs kwaliteit goed??
Kortom, ik wil naar de sunda eilanden en zoek een groepsreis met max 18 personen en ongeveer 18 dagen, wie kan info verstrekken, met dank

Ik neem aan dat je deze reis bedoelt? Rondreis Kleine Sunda-eilanden, 21 dagen | Djoser

De Sunda-eilanden zijn vrij primitief. Dat staat ook al in de reisbeschrijving. Je zal niet altijd stromend water hebben, maar je zal je soms met water uit een schepbak (mandi) moeten wassen. Het water zal vaak koud zijn, en er is geen AC. Deze heb je op Flores ook niet echt nodig!

Prijs-kwaliteit is moeilijk te zeggen. Afhankelijk van wanneer je gaat zul je 900 euro kwijt zijn aan een vlucht naar Bali (kan minder als je vaker overstapt) en misschien 100 euro aan lokale vluchten. Hotels op Flores en Sumbawa zullen niet meer dan 20 euro per kamer kosten (dus 10 euro per persoon). Ga je met het OV reizen dan is dat niet comfortabel, maar het kost bijna niks. In dat opzicht kán de reis goedkoper.

Er zijn niet veel georganiseerde reizen naar dit gebied. Kijkend naar andere aanbieders valt de prijs van Djoser alleszins mee.

Bij deze mijn reisverslag met tips van Flores en Lombok.