SUMATRA MET 2 KLEINKINDEREN. JULI 2011
Deze reis van 04/07 tot en met 27/07 was bedoeld om Sumatra te laten zien aan mijn 2 kleinkinderen (10 en 13 jaar). Van Medan met prive vervoer naar Bukit Lawang , in Batu mandi ( een aanrader) bezoek aan de oerang oetangs , wandelen , e.d; ( 5 nachten) Prive vervoer naar Berastagi,( 4 nachten) beklimming van de Sibayak, wandelen , met prive vervoer omgeving verkennen. Van Berastagi met prive vervoer langs de SIPISO PISO waterval , het konigs longhouse naar Parapat , Met de ferry naar Samosir, ( Christina Guesthouse) daar verbleef ik reeds meermaals.Het eiland TUK Tuk al wandelend verkennen, Ambarita, Tomok, Simanindo( met auto van Cafe Parnas ) de warmwaterbronnen van Panguguran, de tele tower. Voor de rest genieten van Danau Toba . Een ongelooflijke ervaring voor de kinderen . Totale kost , eten ,drinken , slapen, transport, souveniers,fooien , uitstappen +/- 400 €( detail van uitgaven op exell blad beschikbaar )
zie foto’s op www.picasaweb.google.com/genbruggemc
En binnen 6 weken ben ik daar terug, mijn “heaven op earth”
groetjes eric
[EMAIL=“Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be”]Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be:dag::dag::dag::dag: