ik ben Sanny 33 jaar en ga dit jaar al voor de 5de keer op reis met mijn vader 56 jaar, wij willen dit jaar in september graag naar Indonesie gaan maar we zijn niet zo te vinden voor georganiseerde reizen (bus in bus uit met een grote groep). Hoewel we sociaal aangelegd zijn willen we misschien langs deze manier een paar reisgenoten leren kennen die ook geinteresseerd zijn in natuur, avontuur en cultuur. Ben benieuwd naar eventuele reacties.
ook ik heb plannen om die kant op te gaan,ben alleen nog nooi tin die regio geweest,wel vaak in amerika alleen is dat niet echt te vergelijken denk ik.
heb je al enig idee hoe je dit in wil vullen of heb je nog geen idee?
Dag Saike
graag wil ik die kant eens op, ben alleen gebonden aan de schoolvakantie. Jullie willen perse in September begrijp ik? Ik ben 54 jaar.
groetje
Marike
als jullie , jij en je vader , plannen hebben om in september te gaan en nog niet precies weten waar te beginnen en te eindigen…
Ik vertrek op 2 september via Kuala Lumpur naar Medan( Sumatra).
In Medan overnacht ik in JJ Guesthouse.
Wil van Medan richting het Toba meer gaan en daar de omgeving verkennen. Hiervoor trek ik een week uit.
Daarna ga ik van Medan met vliegtuig naar Jakarta ( 2 nachten ) - Bogor - Bandung - (met trein)Jogjakarta - en van Jogkjakarta over land naar Bali , is mijn planning.
Meestal regel ik het reizen van plaats naar plaats ter plekje , dus weet niet echt waar ik eindig , ben niet zo tijdgebonden. Het enige dat vast staat is die eerste week in Sumatra.
Dus als jullie ook die week (36) in Medan kunnen/willen zijn , kunnen we elkaar wellicht daar ontmoeten om te zien of we samen iets kunnen ondernemen…Niets moet , gezelligheid staat voorop en zeker geen verplichtingen naar elkaar toe is mijn visie.
Groet , Aljo
Ik ben benieuwd of we elkaar misschien ontmoeten in Sumatra op 5 september 2012 ga ik voor een paar weken rond trekken op Indonesie
het is mijn 2e reis naar Azie. eerder was ik dit jaar in Thailand
Vlucht geboekt vertrek 4 sept. ( Malaysia Airlines ) naar Medan ( Sumatra ) en wil ook naar Bali en Java. Cultuur, Natuur, en Strand. en Low-Budget
liever met een zeer klein groepje of met twee personen, rond trekken, ik heb Reeds contacten met Aljo gelegd, met wie ik ook ga rondreizen, ook via het reizigers forum leren kennen. Ben benieuwd of ik nog wat van jullie hoor ?
Jullie zijn welkom
Succes met het zoeken en boeken.
Groetjes
Giesje
Hallo,
bedankt voor je reactie ivm de Indonesiereis. Wij hebben een beslissing genomen om naar de kleine Sunda eilanden te gaan. Dit is niet zo toeristisch en nog het echte Indonesie, ik houd ook wel van het minder gekende. We gaan op het eiland Komodo de varanen in hun natuurlijke habitat opzoeken. Wij gaan boeken via Baobab voor de afreis van 23 augustus. Misschien ook interesse het is een kleine groepsreis tot nu toe met 8 personen.
Groeten.