Studentenstrand?

Beste Arubanen en Aruba liefhebbers!

na in 2005 7 maanden op Aruba te zijn geweest, ga ik zaterdag voor een maand terug! Toendertijd werkte is bij HAVANA, LG Smith Boulevard, dit was een beetje het strand en de bar waar studenten die een dag vrij hadden altijd rond hingen en van het strand en de drankjes genoten.

helaas is HAVANA niet meer, dus is mijn vraag of er een alternatief is gekomen voor deze beachbar/strand? En waar zijn de Arubaanse feesten die altijd bij havana werden gehouden in de grote zaal?

vast dank voor je antwoord!

Mvg Tobias

Havana is Nikky Beach geworden. Voor overdag nog erg leuk: muziektje, loungebedden, barretje. Moomba blijft ook leuk om overdag te liggen over lekker te eten en op zondagavond ook een goede uitgaansplek. Verder moet je het vooral zoeken bij het redelijk nieuwe south beach. Dit is een uitgaansgebied bij de hotels van palm beach. Confessions is de grootste discotheek. Gusto is erg populair bij de nederlanders, vooral house muziek. Er zijn ook wat terrasjes. Misschien ken je Rembrandt nog? Ik weet niet of het daar toen al zat, maar daar is south beach dus in de buurt. Maargoed, iedereen kent het, dus anders even vragen. Veel plezier!

2 likes

Dank Michella! Het was top… Nikki Beach wel even geweest, maar het strand/zee is daar minder… Vooral veel bij eagle beach geweest overdag! verder idd veel bij South Beach geweest s’avonds… het is wel erg amerikaans daar zeg haha. Jammer dat oranjestad zelf zo uitgestorven is…geen mambo jambo meer en paddock niks te doen… Alleen Local Store en Chaos druk in de weekenden!

Ze zullen toch wat aan oranjestad moeten doen…niet echt meer een visitekaartje voor de mensen die via cruiseschepen aankomen.

Maar…super tijd gehad en Aruba is en blijft geweldig!