Beachvolleybal op Aruba

:dag:

In januari vertrek ik waarschijnlijk voor anderhalve maand naar Aruba.
Ik ben in de zomer altijd graag aan het beachvolleyballen in Nederland en nu lijkt het me ontzettend leuk om op Aruba ook zo af en toe eens te gaan beachen. Maar waar wordt er gebeached op het eiland? Wat is een aanrader?

Bvd!

Nathalie

Beachvolleybal en beachtennis zijn hier redelijk populair. Ik denk dat tennis meer gespeeld wordt en er zijn ook meer toernooien dan het volleyball.
Op Eaglebach zie ik iedere week meerdere groepen volleyball spelen. Mocht er de komende weken niet gereageerd worden door meer fanatieke volleyball spelers dan ga ik even voor je rondvragen.

grtz Q

Hoi!
Ik ben sinds 3 dagen ook aangekomen op Aruba. Ik blijf hier 3 maanden. Beachtennis lijkt me ook erg leuk! (Liever dan beachvolleybal denk ik)
Ik lees hier graag over terug. groetjes!

http://www.beachtennisaruba.com/ Hier vindt je alles over beach tennis hier. Het is een bloeiende vereniging met veel activiteiten. Veel plezier!

2 likes

Wordt er daar ook gevolleybald, want dat kan ik niet vinden op die site. Enkel tennis en daar ben ik niet naar op zoek. :smiley:

1 like

Over beach volleybal staat wel iets op facebook Aruba Volleyball maar ik kan je daar verder weinig over zeggen. Ik persoonlijk ken deze club niet.

FB is al wat verouderd geloof ik. Ben er inmiddels drie weken en heb niet echt het idee dat het beachvolleybal hier populair is. Of ik moet het gewoon nog niet gevonden hebben… Ik had graag wat nieuwe mensen leren kennen op die manier, misschien dat ik toch eens bij de beachtennis moet kijken. Ik hoorde dat het zaterdag vrije inloop is, maar dan zit één van m’n oppaskinderen op zeilles en tsja dan moet ik mee… :stuck_out_tongue: Dus weet iemand of er nog andere dagen zijn met vrije inloop?

Of misschien wel gegadigden die samen willen beachvolleyballen of tennissen?

Via hun site kun je wel een email sturen met je vragen over de inlooptraining. Ik weet niet of er meer mogelijkheden zijn dan de zaterdag.
De training is om 8.30, misschien dat je dat wel haalt, maar misschien is het zeilen ook zo vroeg.

Danki, en om welke vereniging gaat het precies? Want als ik ga googlen vind ik dus meerdere beach-tennis organisaties hier op Aruba!