Hallo,
Per januari 2014 ga ik een half jaar in Aruba in het ziekenhuis werken. In Nederland heb ik een actief sportleven en dan m.n. in het basketbal. Is er in Aruba een dames basketbalcompetitie? Zo ja, welke clubs zijn er?
Gr. Mariska
Hallo,
Per januari 2014 ga ik een half jaar in Aruba in het ziekenhuis werken. In Nederland heb ik een actief sportleven en dan m.n. in het basketbal. Is er in Aruba een dames basketbalcompetitie? Zo ja, welke clubs zijn er?
Gr. Mariska
Kijk eens op deze pagina: http://www.sportingpulse.com/assoc_page.cgi?c=11-3691-0-0-0. Verder heeft de basketball bond hier ook een facebook pagina. Maar of er ook een damescompetitie is…???
Bedankt! Zo te zien is er alleen een herencompetitie. Helaas, maar misschien ook een mooie gelegenheid om een andere (water)sport te ontdekken! ![]()
Populair hier is beach tennis, inschrijving voor mannen en vrouwen, beginners en gevorderden, het is een hele actieve club. En je zou kunnen denken aan een cursus scuba diving om te genieten van de prachtige onderwaterwereld. Veel plezier!