Strand tent beginnen Aruba

Hoi ik ben Elroy Hamersma en ga dit jaar emigreren naar aruba door dat mijn familie het hele eiland kent heb ik veel voorang in het zoeken naar een baan en andere zaken die gedaan moeten worden om het verblijf daar te regelen.
Ik ben opzoek naar een handige huis genoot die met mij dit avontuur wil aangaan eerst werken onderzoeken wat er mogelijk is en een oude amerikaanse school bus ombouwen tot strand tent https://www.google.nl/search?q=sint+maarten+schoolbus+strandtent&tbm=isch&tbs=rimg:Ce3p52jM4wpbIjgJjbT00bsauCgWQvCMhV8OHW4okf5kJ0-bGpYoqvgWE4sf00fqDsnYzCS_1bC1TgLQSS1rctUXelCoSCQmNtPTRuxq4EW9JG4m6tz91KhIJKBZC8IyFXw4RtztYS1zT10UqEgkdbiiR_1mQnTxHKf634cjydCSoSCZsaliiq-BYTEWG-uPvKMcRBKhIJix_1TR-oOydgRUOhs54n20s0qEgnMJL9sLVOAtBG2im_1vjIP26SoSCRJLWty1Rd6UESscY3mqOCs9&tbo=u&sa=X&ved=0ahUKEwjqyPnizsjWAhUQZVAKHX2BDUQQ9C8IHw&biw=1920&bih=970&dpr=1#imgrc=Ekta3LVF3pQiRM:

graag zie ik een reactie tegemoet

met vriendelijke groet

Roy

Het is zeer de vraag of je daar een vergunning voor krijgt om een oude amerikaanse schoolbus tot strandtent om te bouwen. Aruba is nu net bezig met een upgrade van het strandaanbod, om het voor de toerist allemaal wat mooier en aantrekkelijker te maken en ik vraag me af of zo’n schoolbus, die natuurlijk flink gaat roesten in die zilte lucht, daar wel een bijdrage aan levert. Maar enfin, ik zou maar eens contact opnemen met organisaties zoals DOW, die zullen je wel verder helpen. Succes.