Ik ben van plan om aankomende zomer Rome te gaan bezoeken. Daarnaast wil ik ook graag lekker kunnen relaxen aan het strand en gezellig kunnen eten en winkelen in een leuk plaatsje. Heeft er iemand tips wat betreft een leuke plaats die aansluit bij mijn wensen?
En kan iemand mij een leuke (en betaalbare) accommodatie aanbevelen? Camping of hotel, maakt niet uit!
Originally posted by Italy-Girl@20-02-2005, 15:58:53
** Ciao,
Ik ben van plan om aankomende zomer Rome te gaan bezoeken. Daarnaast wil ik ook graag lekker kunnen relaxen aan het strand en gezellig kunnen eten en winkelen in een leuk plaatsje. Heeft er iemand tips wat betreft een leuke plaats die aansluit bij mijn wensen?
En kan iemand mij een leuke (en betaalbare) accommodatie aanbevelen? Camping of hotel, maakt niet uit!
Ik ben benieuwd!
Italy Girl **
Hoi italy girl!
Ben vorig jaar ook naar Italie geweest! Hartsikke COOL daar! Rome is fantastisch, wij verbleven toen in een hotel. zeer voordelig, op basis van logies en ontbijt. We verbleven toen in het hotel Giada 3* maar heel goed. In het centrum en ff met de bus naar t strand. misschien dat dat wat voor je is…
Hoi!
Ik heb wel een tip voor je. Vlakbij rome (ca 25 km ten noorden) ligt het meer van Bracciano. Ik hou zelf erg van strand (zee) maar dit is een super locatie. een schoon meer, helder water, heel rustig en bij een leuk maar klein plaatsje Bracciano. aan de overkant is nog een plaats die is iets groter maar niet veel. Vanuit Bracciano kun je de trein nemen en ben je in een half uur in het centrum van Rome.
In Bracciano zelf hoef je niet veel te verwachten qua winkels maar daarvoor kun je naar rome! Wel zijn er enkele geweldige restaurants en een paar terrassen. Ook is er een mooi kasteel. Wil je een bruisend avondleven dan zit je hier verkeerd maar als je relaxen wilt afwisselen met Rome is het perfect!
We zaten zelf op een camping direct aan het meer en het is zo goed bevallen dat we er nog 3x terug zijn gekomen.
veel plezier in ieder geval!!
Leontien