Hallo iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Wij zijn van plan deze zomer misschien in de buurt van Rome op vakantie te gaan. Graag willen wij naar een leuke, wat drukkere badplaats met de mogelijkheid om een bezoek te brengen aan Rome en andere leuke steden. Hebben jullie ervaring met leuke hotels/vakantieparken/badplaatsen/andere mogelijkheden? Dan horen wij die graag! Het moet overigens niet te duur zijn, we zijn studenten dus we hebben geen duizenden euro’s tot onze beschikking…
Ook zitten we te twijfelen om naar Sicilie te gaan. Daar ook nog leuke tips wat betreft leuke (bad)plaatsen voor jonge mensen (hoeft niet zoiets als Rimini te zijn, daar houden we ook niet van, maar ook niet een heel uitgestorven plaatsje: gewoon gezelligheid en wat drukte)
Alvast bedankt!
Groetjes,
Sanne.
hoi,
vorig jaar zaten wij in het plaatsje frascati,een klein plaatsje op een half uur met de trein van rome af!frascati is een schattig plaatsje,maar niet heel spannend!wel de perfecte basis om rome te zien!
ostia is geloof ik wel een badplaats vlakbij rome,maar daar heb ik geen ervaring mee.misschien dat andere je daar meer over kunnen vertellen.
Hi Sanne,
Fijne vakantie.
r
Hi Sanne,
Ik hoop jullie een fijne zomer hebben gehad.
In de buurt van Rome is er volgens mij maar 1 mooie badplaats en dat is Sperlonga. Ik denk alleen niet dat er heel veel te beleven is. Ostia is niet leuk. Je kunt dan beter accomodatie in Rome boeken en af en toe eens naar het strand (Ostia) gaan.
Ik denk dat Sicilie leuker is. Ben zelf in Giardini Naxos geweest, dat is een leuk stadje. Taormina is ook mooi. Misschien Catania. Heb je al aan Sardinie gedacht? Sardinie heeft de mooiste stranden. Italianen gaan zelf bijna allemaal naar Sardinie. Er is alleen op cultureel vlak niet zo veel te beleven denk ik.
Succes, laat even weten als je een keuze hebt gemaakt ben benieuwd!