Stopover van 3 nachten, waar slapen?

Beste lezers,

In december sluiten wij onze vakantie naar Thailand af met een stopover van 3 nachten (aankomst woensdagavond laat, terugreis zaterdagochtend) in Dubai. Op donderdag en vrijdag willen we graag Dubai verkennen.

Weet iemand een leuke suggestie voor een wijk om te slapen in Dubai, of misschien zelfs een hotel? Budget is denk ik zo’n 300 a 400 euro totaal.

Bedankt en groeten, Cetje

Persoonlijk vind ik het oude deel van Dubai erg leuk (bij de Heritage and Diving Village). Ik weet dat daar een guesthouse ligt, maar ik heb geen idee van de prijs… Ik ben een aantal keer in Dubai geweest tijdens een stopover, maar heb er dus niet geslapen.

Houd er rekening mee als je op vrijdag dingen gaat ontdekken, dat niet alles open is ivm het vrijdagmiddagmiddaggebed. De vrijdag in moslimlanden is zeg maar wat de zondag bij ons is (was).

Bedankt voor je reactie!
En goed om te weten dat de vrijdag daar een ‘zondag’ is. Heb dat ooit wel geweten maar was het alweer vergeten :slight_smile:
Vind het heel lastig om te kijken waar we willen zitten zodat we een beetje handig zitten om het e.e.a. te bekijken. Oud centrum klinkt wel leuk. Had niet eens gedacht dat Dubai uberhaupt een oud centrum had… :wink:

Wij zijn ook 3 nachten in dubai gebleven toen we terug kwamen uit Sri Lanke. Wij hebben vooraf uitgezocht wat het kost om een auto te huren. We waren bij Herts geloof ik 60 euro kwijt voor 2 dgn. Een taxi ritje vond ik namelijk niet goedkoop en dit was een prima oplossing. Het is goed te doen om zelf te rijden.