Stichting WAN LOBI

Hoi iedereen,

ik ben op zoek naar licht verstandelijk gehandicapten jongeren met een persoonsgebonden budget die mij mee willen en bij mij willen komen wonen, dit is een jongeren huis in Suriname, er is al een plek er zijn al een paar aanmeldingen, dit is een project die ik samen doe met drie anderen partners, als je of iemsnd die je kent interesse heeft of meer vragen neem dan gerust contact met me op. ook benik op zoek naar sponors wie kan mij helpen aan adressen of sponors, ik hoop snel van je te horen.

Groetjes Monique

hallo,

2 en een half jaar geleden heb ik 7 weken stage gelopen in suriname. en wil over een tijdje voor de 2e keer naar suriname terug gaan.
Het lijkt mij erg leuk om een keer op bezoek te mogen komen, om te kijken hoe jullie het allemaal geregeld hebben. ik werk nu in nl met gehandicapte kinderen, en dit bevalt mij erg goed.

ik hoor graag iets van u,

groetjes anneloes

Hoi,

ik heb je bericht gelezen alleen het staat er nog niet ik ben ermee bezig en het enige waar ik op zoek naar ben is sponors, en even een vraag ken jij mensen die gehandicapten thuis hebben wonen? ik werk nu namelijk ook met gehandicapten, ik ben op zoek naar gehandicapten die het zien zitten om met ons mee te gaan het zij voor een bepaalde periode maar het kan ook voor vast maar als ze vast willen komen wonen, is het heel handig als ze een pgb hebben, graag hoor ik van je terug.

Groetjes Monique