Stella Maris

hey,

in de reisbrochures staat deze camping (stella maris in kroatie) best ok omschreven (maar jah welke niet he:P) maar staat geen goeie duidelijke foto’s bij, en ook niet of het een beetje dichtbij het centrum ligt.
Iemand ervaring met deze camping of weet er het nodige van?
En de uitgaansgelegenheden… wat voor soort is er vooral:P (disco’s kroegen, en qua muziek…?)
alvast bedankt:)

Jeff

Beetje laat…

Maar ik ben twee jaar geleden naar Stella Maris geweest met x-travel. Was echt een super vakantie. Vlak bij de camping zit een geweldige cocktailbar. En een disco (maar daar ben ik nooit binnen geweest…vraag me nu af waarom).

Het is een minuut of 20 lopen naar het centrum. Maar met de taxi of het treintje kun je voor ongeveer een euro. Daar zitten een aantal hele gezellige barren. Voor de echte grote discotheken zul je mee moeten op georganiseerde avonden, maar daar is verder niets mis mee… :slight_smile:

Verder is Stella Maris heeel groot. De camping heeft zowel splinternieuw als oud sanitair. Er zijn twee zwembaden. Je kunt zo naar de zee (maa rje hebt wel een luchtbed nodig, zijn allemaal rotsplaten, geenstrand). Er zijn verschillende restaurants en je kunt er duiken, jet-ski"en etc.