Stella Canaris

[SIZE=7][COLOR=purple]Hallo,

Wie kan mij helpen.
Komende zomer ga ik met mijn dochtertje naar stella canaris app.montesol. Op een Duitse site kon ik lezen dat het eten niet lekker is, appartmenten niet goed zijn.
Wie is hier al eens geweest en kan mij vertellen hoe het hier is.
Is er een airco in het appartement, hoe is de all-inclusive formule, heb je overlast van de buren of rare apparaten. Kun je er ook nutrilon-voeding verkrijgen. enz.

Alvast bedankt voor je ervaring

Judith B)

[FONT=Arial][FONT=Arial][FONT=Arial]

hoi

ik ga deze zomer ook naar stella canaris maar dan app. stella

heb net op de site www.vakantiereiswijzer.nl gekeken en daar stonden allemaal goede reactiesmisschien moet je daar eens op kijken!
ben er zelf ook nog nooit geweest dus kan je verder niet veel vertellen. maar ik denk dat het wel goedkomt.
heel veel plezier in iedergeval

xx marlie

hoi,
ik ga dit jaar ook naar stella canaris voor de tweede keer;)
maar ik ga niet in montesol . ik ga naar app. stella
het eten was 2 jaar geleden niet te eten maar iedereen heeft een andere smaak en waar u zit is heel ver lopen je moet steeds als je naar de stad wilt dan moet je een heuvel af en als je weer naar huis wil moet je weer een heuvel op het is een heel gezeur dus wij hebben gekozen voor app. stella
voorderest is het park gezellig en er is veel te doen voor kinderen!
en het strand is dicht bij het park er is elke avond een avond show .
mag ik iets vragen vanaf welke datum gaan jullie?

groetjes amber.

Beste Judith,

Wij zijn deze kerst in Stella Dunas - Montesol geweest en dat is ons erg goed bevallen.
De All-In formule is erg goed geregeld. Je kan de hele dag door tot 23.00 uur drinken zoveel je wilt. Bij de zwembaden zijn er bars waar tussen 13.00 en 14.30 uur ook hamburgers en tosti’s etc. all-in zijn. En dan natuurlijk nog het eten in de restaurants. In Montesol is er een redelijk groot restaurant, met veel keus aan eten en het is allemaal vers (en lekker).
Helaas is er geen airco in de kamers, maar van mensen die daar werken heb ik vernomen dat er gaat worden verbouwd in Montesol. Misschien komt er dan wel airco in. In de zomer neem ik aan dat er wel airco nodig is, maar er staat ook altijd wind, dus dat is dan ook wel uit te houden denk ik (ik heb geen idee hoe warm het is tijdens de zomermaanden).
Van buren heb je, zoals altijd, overlast wanneer ze lawaaierig zijn. Van rare apparaten (buiten en binnen) is geen overlast, alleen maakt de koelkast soms rare geluiden. Daar heb je geen last van tijdens het slapen, dus dat valt weer mee.

Ik hoop dat je een beetje gerust bent gesteld zo,
Groetjes Roos