Fuerteventura Stella Dunas (canaris) Jandia

Dit jaar (2005) gaan wij in juli naar Fuerteventura, Stella Dunas Jandia Resort, voorheen Stella Canaris.
Erg wisselende berichten gehoord, moeten wij ons zorgen maken?
Het schijnt dat er wel het een en ander is veranderd. Wie heeft er recent ervaringen opgedaan?
Ben benieuwd,
Govard

hoi,

zelf geen ervaring met dit hotel, maar vrienden van ons zijn er in december geweest en ik heb geen negatieve dingen gehoord.maar heb je al op vakantiereiswijzer.nl gekeken?

groetjes pia

Hallo,

Ik ben gisteren terugkomen uit Fuerteventura. Hebben een week in dit resort gezeten. Wij hadden geboekt op all inclusive en ik moet zeggen het was geweldig. Alles kon je eten en drinken er was zoveel. Lekker aan de bar hangen s’avonds en dan niet met geld hoeven te klooien maar gewoon drankjes neergezet krijgen. Het eten was heel erg goed. Elke dag wel weer wat anders en ontzettend veel keus. Het is echt aan te raden. Wij hebben in bungalows gezeten. Deze werden 5x per week schoongemaakt, bed op gemaakt en je kreeg nieuwe handdoeken. Heel erg schoon.

Heel veel plezier daar en als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Erik-Jan

[FONT=Courier][SIZE=7][COLOR=red]
Je wilt niet weten hoe mooi het is ik ben er ook geweest met me oom en tante en me nichtje 1 weekje en ik vond het nog te wijnig, vooral de shows savonds zijn heel erg leuk er is ook een nederlandse man peter ofzo en dii vertaal best veel en doet ook mee aan die show`s
ik zou so weer terug wille en het weer is heerlijk.
en het eten is ook goed je kunt zoveel eten en drinken als je wilt :lol:
Maarja ik wens je veel plezier, B)

Gr0eten michelle

heey
ik ben 2 jaar geleden ik fuerteventura in stella canaris
ik ga 11 augustus er weer heen
het is ons heel goed bevallen wij hadden all inclusive met eten en drinken je kon er zoveel eten en drinken als je wou en ontbijt lunch en avond eten inclusief;) ik vond het super en ik ben blij dat ik er weer heen kan :smiley: wij waren ook onder de indruk van het kinder resort je kids vermaken zich dus de heledag gewoon tegen ze zeggen dat ze niet buiten het het mogen en alles komt goed of gewoon hun even naar het kids clubje brengen :wink:

Is All Inclusive in Spanje/Fuerteventura duur? Duurder dan Turkije?

een tip boek het daar dan heb je zeker 400 euro korting ofz.!

Hallo,

Wij willen in januari ook naar Stella Dunas op Fuerteventura, maar ik zit een beetje met het gegeven dat als je een 3 kamerappartement of bungalow neemt je dan een buitentrap naar de slaapkamers hebt? Het idee dat mijn kinderen boven liggen te slapen en er zomaar iemand naar boven kan lopen vind ik niet leuk!
Is het echt zo, heeft iemand hier ervaring mee!?

Groetjes Dana

Wij hebben deze week een optie genomen voor twee weken met de kerst en oud-en-nieuw in een bungalow op dit park.

“Wij” bestaat uit: mijn man en ik en onze dochter van 15 en mijn schoonzus en haar dochter van 15.

Dus voor die leeftijd is die trap buiten niet zo vervelend, maar waar mijn man zich een beetje zorgen om maakt is de “altijd aanwezige wind”, die in de folders staat, daarom denken we nog even over de optie. We hebben tot maandag de tijd, maar waarschijnlijk boeken we het toch wel, want ja 1 man wint het toch niet tegen 4 vrouwen, die wel willen!!! :rolleyes:

Wie kan me iets vertellen over het vertier voor meiden van die leeftijd? En zijn er misschien ook mensen met kids van 15 en ouder, die daar geboekt hebben in die periode? Lijkt me leuk om dat alvast te weten.

Klein nadeel van deze boeking: we vliegen vanaf Brussel!!! Vanaf Amsterdam waren alle vluchten al vol helaas. Maar misschien bevalt het wel prima.

Groetjes,
Carla

Wij zijn hier in april geweest.
Gelukkig hadden wij het Hotel geboekt. Helemaal geweldig.
Er is een goed animatieteam voor jong en oud.
De bungalows en appartementen zijn oud en zien er een beetje vervallen uit.
Je wordt soms wel een beetje gek van het geschreeuw van de pauwen. Die beesten zitten echt overal. In het hotel heb je er geen last van.

Beste Cobus,

Wij gaan dit jaar 2006 in naar de bungalows met twee kinderen van 4 en 7 .
Omdat ik wisselende berichten hoor kun je mij misschien ook vertellen hoe de bungalows zijn

groetjes Esther