Stel je vraag aan een Argentijn!!

Fundación CICLO, para la difusión de la cultura latinoamericana

Altijd al willen weten hoe populair Evita Perón écht was, of het gratis onderwijs in Argentinië ook goed is en hoe een gemiddelde dag van Argentijn eruit ziet? Dit is je kans!

Wij zijn twee Nederlandse meiden en op dit moment lopen we stage bij Fundación Ciclo in Buenos Aires. In naam van deze NGO organiseren wij een project waarbij we Argentijnen uit alle lagen van de samenleving willen interviewen over interessante aspecten van de cultuur en geschiedenis van Argentinië. Van deze interviews maken wij video’s en deze zullen we vervolgens verspreiden over het internet, zodat alle geïnteresseerden ter wereld bereikt kunnen worden.

Dus, heb jij een brandende vraag over Argentinië of de Argentijnen die je al weken, maanden of jaren dwarszit maar je hebt nooit de kans gehad om hem te stellen? Stel hem hieronder in dit topic en wij stellen je vraag aan een echte Argentijn!

Alvast bedankt en we hopen op jullie medewerking!

Groetjes Marianne en Dorien

Als jullie de vragen van Wereldwijzer-gebruikers ook apart vermelden op dit forum is er niets aan de hand, maar dit riekt toch (NGO of niet) naar een spambericht… Vandaar mijn aanpassing in de tekst.

Hoi Marianne en Dorien,

Ik heb eigenlijk geen vraag voor Argentijn, maar voor jullie. Ik ben al een hele tijd op zoek naar een leuke stageplaats in Argentinie, dus toen ik las dat jullie bij een NGO in Buenos Aires stagelopen dacht ik meteen daar moet ik even op reageren! Kan Fundación CICLO ook een stagiaire gebruiken voor een onderzoeksopdracht? Om mijn bachelor Bestuurskunde af te ronden moet ik een klein onderzoek doen naar een onderwerp dat mij aanspreekt, en bij een NGO lijkt me dat heel leuk om te doen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :slight_smile:

Groetjes,
Lieke

Hoi Lieke,

Je kunt een mailtje sturen naar [EMAIL=“internship@fundacionciclo.org.ar”]internship@fundacionciclo.org.ar en daar kunnen ze je verder informeren.

Je kunt ons helpen door een vraag te stellen! cheer

Bedankt!

HOi,

Ook ik heb een vraag aan jullie :slight_smile: Jullie zijn populair :wink:

27 december a.s. ga ik met mn man (27 en 32 jaar) naar Buenos Aires om daar Oud en Nieuw te vieren. We houden van lekker eten en een feestje. Wat is DE plek om oud en nieuw te vieren…hebben jullie goede tips voor ons?
Ik heb gehoord dat het erg leuk is dit op een dakterras van een restaurant te doen…hebben jullie namen van restaurants voor ons?

Heel veel succes nog

Groetjes Nanda uit Rotterdam!

Hallo Marianne en Dorien,

ook ik ga even een vraag aan jullie zelf stellen. Misschien zijn jullie na al die tijd alweer terug in Nederland.
Ik heb de website even bekeken waar jullie stage lopen/hebben gelopen. Het is mij niet echt duidelijk wat voor stage zij eigenlijk aanbieden. Ik ben namelijk op zoek naar een stageplek op hbo niveau (het liefst) in Buenos Aires. Momenteel ben ik 2de jaars student aan het HTRO (Toerisme & Recreatie) op Inholland.

Ik zou heel erg blij zijn als jullie mij zouden kunnen helpen :slight_smile:

Groetjes Rashieda