Starbucks Peru

Goedemorgen,

Ik ben al lang op zoek naar de City Mug van Starbucks van Peru, dus ik hoop dat iemand mij hier aan kan helpen die naar Peru zal af reizen. Uiteraard tegen betaling, ook de verzendkosten neem ik voor mijn rekening ! Ik hoop dat iemand mij hier aan zou willen helpen ! Vast bedankt voor de moeite !

Vriendelijke groetjes,

Nathalie
R’dam

Hoi,

Over ongeveer een week vlieg ik samen met een vriendin naar Peru, waar we 1 nachtje in Lima gaan overnachten. We zijn daar niet zo lang, dus ik weet niet hoeveel tijd/gelegenheid we hebben om een starbucks te vinden en de mok op te sturen, maar ik kan natuurlijk altijd even kijken :slight_smile: We verblijven in Cusco, maar volgens mij is daar geen Starbucks… Als we er toch een tegen komen kan dat natuurlijk ook nog.

Zal ik het je laten weten als ik meer weet (waarschijnlijk als ik daar ben)? :slight_smile:

Groetjes, Suzanne

Den Haag

Hoi Suzanne,

Ik zou het helemaal super vinden als je die moeite zou willen doen, zou geweldig zijn als je een Starbucks tegenkomt.
Laat het me inderdaad maar weten hoor, graag zelfs.
Ik weet niet of je de mok mee kan nemen naar NL ? Kijk maar, ik hoor het wel. Betaal er uiteraard voor ! Vast bedankt !

Groetjes Nathalie
R’dam

Hoi Nathalie,

Meenemen naar Nederland is inderdaad handiger waarschijnlijk. Ik kom wel pas eind april terug… En ik bedenk me nu dat het dan handiger als ik 'em op de terugweg koop (dan komen we ook langs Lima) omdat ik niet zeker weet hoeveel ruimte ik heb in m’n bagage op de heenreis :slight_smile:

Zullen we dan over 3 maanden nog een keer contact opnemen? :slight_smile:
En als je voor die tijd iemand anders vindt die er een voor je kan meenemen is dat natuurlijk handig, en dan hoor ik het graag :slight_smile:

Groetjes, Suzanne

Hoi Suzanne,

Geen enkel probleem, wacht nu al zo lang tot iemand naar Peru gaat haha dus eind april is een peuleschilletje ! Super dat je voor me wilt kijken. Heb je toevallig een emailadres waarop ik je makkelijk kan bereiken ? Dit is de mijne: nathaliesneepels@hotmail.com
Ga je naar Peru voor vakantie ?

Groetjes Nathalie

Er is een Starbucks op het vliegveld in Lima, je hoeft dus niet ver te zoeken.

Kijk, dat is nog eens makkelijk, dankjewel! :slight_smile: Ik zal je zo een mailtje sturen, dan heb je mijn email ook.
Ik ga naar Peru voor Spaanse lessen en vrijwillegerswerk, allemaal in Cusco. Heb er onwijs zin in!

Ik heb de koppen eens bekeken. Er is er één bij waar niet alleen Starbucks op staat, maar ook Lima. Die zul je wel bedoelen. Kost 37 soles, ofwel ongeveer 11,50 euro. Ik zou er begin maart één of meer naar NL mee kunnen nemen. Nog belangstelling?
http://www.hostellima.nl/

1 like

En Cusco is er ook ,nu een!!!
En Miraflores…bij de parque kennedy…