Een vriendin van mij die mij wat tips gaf over mijn aankomende vakantie op Samui, eindigde haar verhaal met: en let niet op de stank, het is verschikkelijk maar het went… Wat bedoelde ze daarmee? Stinkt Samui zo erg dan? Ik durfde het maar niet meer te vragen aan haar, hoopte dat het eenmalige ervaring van haar was (januari 2011 geweest). Iemand zelfde ervaring?
Nee, die ervaring heb ik zeker niet met Samui…
Wel met Bangkok…en ik kan je idd zeggen: het went idd ![]()
Had deze ervaring ook maar dan in Chiangmai.
Toen was het staking van de vuilnismensen,alles lag te rotten en s’avonds tierde de ratten in het rond.
Het kwam zover dat er één rat was die in een kinderbuggy kwam piepen!(zag het toevallig,toen ik rustig aan een bar in de buitenlucht mijn singhaatje was aan het drinken.
Denk eerlijk gezegd dat dit ook wel het geval is in Koh Samui(staken van de vuilnismensen,zou het anders niet weten)Zelf ben ik daar al 2x geweest en heb geen stankhinder ondervonden toen.
Tenzij het net Durian-seizoen was, natuurlijk. lol2 (Deze vrucht wordt beschouwt als een delicatesse, maar de geur ervan kan een olifant omleggen)
Dat mag je wel zeggen Jelle!! (het was het lievelingsfruit van mijn ex)
Ze nam ze gewoonlijk mee in het hotelkamer,we hebben dikwijls ruzie over gehad.(echt de stank was niet te harden)
Ik heb gehoord dat er in Chaweng momenteel een rioollucht hangt.
Ik heb het in Chaweng ook wel eens gehad dat het erg stonk maar ik verblijf zelf altijd in Bophut in Koh Samui daar stinkt het niet.
wij hebben deze ervaring ook niet met Samui. Idd wel met Bangkok… ![]()
hallo allemaal
ja chaweng.stinkt net als in bangkok
ik woon in lamai nergens geen last van
Is me niet opgevallen dat het daar stonk. Alleen als je langs een open put liep. Ik heb zowel in het noorden als in het zuiden van Chaweng gezeten. Ik raad het zuiden aan. Lamai is ook leuk hoor. Alleen een stuk rustiger. Am Samui Palace in Lamai is een aanrader.