Standaard welk hostel is het beste na aankomst BBk?

kan iemand mij iets vertellen over welk hostel je het beste na aankomst in Bangkok naar toe kunt gaan?

wel low-budget en waar je makkelijk even de straat op kunt gaan niet dat je aan een weg zit waar je niet kan oversteken omdat het verkeer 70 km/p uur rijd…
Miss in de buurt van China town of in de buurt van Koh san Road, zodat je daar makkelijk naar toe kunt gaan( te voet) of WTC ofzo
Misschien weet iemand een beter plek??

Gewoon naar Khao San Road gaan en daar rondkijken. Met name in de zijstraten daar en parallelstraten vind je goede hotelletjes die ook rustig gelegen zijn.

dankjewel voor je snelle reactie!!! weet jij ook of dat dit dicht bij China town ligt???

groetjes…

Ja, is dichtbij.

Okay dan thxx

<geintje>Zit er ook een Aldi om de hoek ?? :wink: whaha </geintje>

ik heb zelf toevallig ook van een zijstraat van Kho San Road! (hotel Sawasdee Bangkok inn)
Ben wel benieuwd hoor! maar ga me er helemaal niet druk om maken of het wel of niet goed is… ik zie het alllemaal lekker wel… bevalt het nie… jammer dan, op naar iets wat me wel bevalt!

Greets

Fer

En wat is de beste manier om van het vliegveld naar die straat toe te gaan?

Er gaan bussen, maar dat is redelijk onhandig. Er is ook een airport bus, kost 150 baht, kun je boeken net buyiten de aankomsthal op het vliegveld. Of je kunt een taxi nemen (let erop dat de meter wordt aangezet, geen prijs vooraf afspreken), kost inclusief tol ongeveer 300 Baht.