Iedereen nog de beste wensen voor 2016!
Geniet van je welverdiende vakantie, lieve Georges! :kus:
Iedereen nog de beste wensen voor 2016!
Geniet van je welverdiende vakantie, lieve Georges! :kus:
Bedankt Daniella ! ![]()
Ben je al terug thuis?
Nou zoals ik al heb vermeld hierboven,zal ik me in alle bochten moeten wringen om alles op tijd gedaan te krijgen voordat ik vertrek.
Ben is curieus,heb nog nooit met Royal Jordanian Airways gevlogen,dus ik weet niet ofdat dit een goede vliegtuigmaatschappij is?(service ,eten etc…)
Met dit toestel gaan we vliegen !
Grinnik, lijkt me een nietszeggend toestel ![]()
In ieder geval geen alcohol aan boord…
Toch even gespiekt:
Zo, die had ik dan weer niet verwacht…
Ik heb er nooit mee gevlogen, maar wel met Emirates en Qatar Airways, en die hebben ook gewoon alcohol aan boord.
Maar er zijn er wel een paar die inderdaad geen alcohol schenken: http://zilzarlife.com/7-major-airlines-that-do-not-serve-alcohol/
Nou dit klinkt intressant als ik de website bekijk: “Alcoholic beverages are available on longer flights” ![]()
Je gaat je toch niet bezatten hè? Kalm aan…
:slywink:
Dan slaap je goed zeker?!
Mijn eerste vlucht ooit was met Royal Jordanian Airlines: van Amsterdam naar New York, in 1997. Ik herinner me dat ik het vond ruiken naar kamelen toen ik het vliegtuig inliep. Wat me opviel, maar het was mijn eerste vlucht en wist ik veel, dat iedereen tijdens de vlucht en masse van stoeltjes wisselden om bijelkaar te buurten. Dat heb later nooit meer zo meegemaakt. Misschien is het nu ook niet meer zo.
Zo ben al in Schiphol,effe tussendoor de vraag beantwoord in de reisquiz ! ![]()
Ben nu een lekker biertje aan het drinken in de bar,ondertussen ben ik er al uit wat ik eerst ga bezoeken.
We beginnen onze tocht van Bangkok richting Hua Hin,heb daar nog een oud lief zitten.
Goede vlucht!
Zo ben aangekomen in BKK, wat is het verdomd warm hier.
Ben nu onderweg naar het hotel, vertrek morgen richting zuiden.
Straks een oil massage en daarna afgesproken met mijn ex vriendin om een stukje te gaan eten.
Tot horens,
Georges.
Leker Georges, geniet er van.
Helaas weer terug in het koude Nederland. Ik mis de zon en het mooie strand nu al.
Geniet lekker van je vakantie, Georges!
Have fun George en voorzichtig met die motoren he… kan me nog iets van je vorige motortripje in Thailand herinneren…
Ga jij de boel ff lopen jinxen…
Een gewaarschuwde Georges telt voor twee ![]()
Ook zo… ![]()