Stamtafel kletstopic, deel III

Hier in de randstad is niks te zien…Natuurlijk!

Hier in Tukkerland ook niet. Misschien als ik naar het mooie uitkijkpunt in de Holterberg fiets, maar ik heb niet zo’n zin om een kwartier in het stikdonker en de kou naar dat punt te gaan fietsen (om er vervolgens achter te komen dat het daar ook niet te zien is)

Das dan wel weer spannend :nod:

Ja spannend wel…hoeveel paaltjes zie ik nu in het donker weer over het hoofd

Heeft iemand wel het poollicht gezien ?

En wie gaat er stemmen vandaag?

Ik niet - ik wel

Ik niet - ik niet (als je tenminste de plaatjes online niet meerekent)

Dat ^

Overigens heb ik het stembiljet voor het waterschap maar laten inkleuren door mijn zoontje. :slight_smile: Denk ongeldig. Ha ha! :slight_smile:

Leuke bestemming daarvoor :biggrin:

Tsja… Waterschap. Daar heb ik echt totaal geen verstand van. Politiek kan ik nog een beetje een echte keus maken maar waterschap… Dat ze daar lekker een taak voor de provincie van maken.

Er is vast weer voetbal…

Klopt, maar de wedstrijd die werd uitgezonden was nu niet bepaald echt heel erg boeiend (zeker de tweede helft niet).
Dus ik was bezig met andere fantastische werkzaamheden (bijeenzoeken van alle rotzooi voor de belastingaangifte… zucht)

Rustigjes hier >>>

Nogal ja…

In 1 maand tijd 2 x verhuizen binnen Bali is echt avontuurlijk…:jongleren:

Nu in Sanur Paula?

Ja Rien, in Sanur in een Balinees Compound ! Ik hoor toch liever de gamelanmuziek als dat gebler uit die roeptoeters, en dat begon in Klungkung al om 3.30 am. Ook een heel ander slag mensen woonden daar, ik was daar altijd een vreemde gebleven. Beter hier :biggrin:

Goed om te lezen Paula. Blij voor je :slight_smile: