Stamtafel kletstopic, deel III

Wat is dit tegenwoordig met de vrouwen,echte laatslapers !
Zelf ben ik al wakker van 6:00am,ik zou zeggen Daniella “pluk de dag” ! :slight_smile:

http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201002121331-1_schone-slaapster-slaapt-twee-weken-aan-een-stuk.jpg

Georges! :slight_smile: Lang niks gepost! :slight_smile: (Goed bezig, herstel, herstel, herstel!)

Succes vandaag! (Was toch vandaag he?)

Niet dat ik weet waar het over gaat, maar als Theiz je succes wenst, dan doe ik het dus ook maar.

Ja om 14:30pm,Thijs !

Goeiemorgen :slight_smile:

Als mijn man me niet wakker had gemaakt om 8u, sliep ik vast langer. :smiley:
Inmiddels ben ik wel uit bed, hoor. Lekker even gefietst.

Ik had vandaag een best interessante presentatie van Euregio en JBP Networks over werken in het buitenland, de voor- en nadelen, waar je aan moet denken etc.
Ik kwam erachter dat Duitsland Nederland langzamerhand behoorlijk aan het voorbijstreven is op het gebied van sociale zekerheid en dergelijke.

Ooooh… Verhuizen! :slight_smile:

Nee, financieel gezien de meest interessante optie is een gezin dat woont in Nederland en waarvan één van de twee werkt in Duitsland en de andere in Nederland en die moeten dan ook nog even een paar kinderen hebben… dan heb je het financieel gezien het allerbeste voor elkaar.
Kortom: ik moet dan nog wel even meer zoeken dan alleen een baan :biggrin:

Alvast een (vul in naar keuze) klaar heb gezet voor Jenny…

Watertje voor onze sportvrouw Cath :biggrin:

Kriekje voor Georges

Scotch voor Theiz

IJsthee voor Danechka

Nog iemand vergeten?

Proost!

Jenny gaat voor de thee :slight_smile:

En dat allemaal van die gewonnen 20 Euro? Zo zeg…
Maar ik moet inderdaad zeggen dat je me redelijk goed inschat… Als ik geen koffie, melk of (sporadisch uiteraard :tongue:) alcohol drink, dan drink ik inderdaad altijd water.
Alleen als ik op vakantie ben in niet al te westerse landen drink ik één cola per dag (en als ik in Oostenrijk ben heb ik nog een zwak voor Almdudler), maar verder drink ik eigenlijk alleen water.

Lekker, dankje!

Best moe…