Stamtafel kletstopic, deel III

Dat kan soms een dure hobby worden…

yep… mijn broer zou dan zeggen: “autorijden is duur”
(hij is bedrijfsleider bij een grote autodealer en zegt dat altijd in reactie op mijn geklaag dat zijn rekeningen zo hoog zijn).

Twee weken geleden trouwens nog een APK uit laten voeren voor mijn huisdieren… Conclusie: ook hobbies zijn duur!

Hangt beetje van je hobby af…

Benieuwd welke hobbies dan niet duur (kunnen) zijn volgens jou ?

Lezen :wink:

Zo, dat viel mee. Probleemloos!

Heb jij alleen maar dure hobby’s dan? Kijk je geen series etc :wink:

Series etc kijken kost ook geld als je dat op een beetje knappe manier wilt doen… Popcorn, XBMC, Netflix

Heb helaas redelijk wat dure hobbies: Sport (hardloopschoenen, fietsen, zwemkleding etc), lezen (boeken kosten tegenwoordig best wel völ geld).
Oke, series kijken op tv… ja… dat zou kunnen.

Fietsen kun je je geld prima in kwijt inderdaad…

Series? Wie kijkt er Game of Thrones? :teeth:

Klopt… Als ik binnenkort weer eens een baan heb, dan moet mijn huidige wielrenner toch een keer ingewisseld worden… Tweedehands gekocht en nu, vier jaar en vele kilometers later wordt het wel eens tijd.

Series… inderdaad: het liefst kijk ik ze achter elkaar, dus niet op tv… als ik wat te drinken wil halen druk ik op pauze… kan dure bezigheid zijn.

Game of Thrones… ik moet nog gaan kijken, maar heb me wel door alle zeven boeken tot nu toe heen geworsteld. Het worstelen gold vooral voor de laatste paar delen… Als ze mensen opeens een nieuwe naam gaan geven en even later nog eens een andere naam… ja, dan raak ik op een gegeven moment het spoor wel bijster.
Heb alle boeken weer verkocht en weet nog niet of ik de volgende delen ga lezen.

Eerst maar ff een drankje pakken…

ook een hobby die geld kost…

Vandaag zeker ja :o

Lekker wijntje van de AH, niet duur (in de reclame) en erg goed te drinken… :slight_smile:

Ik sla even over…

Ik ben meer van het Rioja type… iets zwaardere wijnen.

Ik hou stiekem niet zo van wijn, al drink ik wel eens mee voor de gezelligheid. :redface:

Wel van een goed biertje?