Snap ik. Zou er denk ik ook totaal gek van worden maar ja… alternatief was ook niet om over naar huis te schrijven. Als je in ieders geval jezelf maar weer kunt wassen (zonder zusters in de buurt) en beetje mobiel bent dan voel je je vast een heel stuk beter maar voor het zover is.
Hoop echt voor jou dat je weer heel snel up en running bent.
Is dit trouwens een fijnere plek om te liggen dan het andere ziekenhuis?
Heel vervelend! Mijn man moet nog tot en met zondag die spuitjes zetten en dan is het eindelijk gedaan. Hij ziet er iedere dag meer tegenop.
Zijn steunkousen heeft hij al weggegooid.
Veel beterschap!!
Natuurlijk Thijs,hier komen geen horden aspirant dokters elke dag aan mijn bed.
Ook een voordeel het is dichter bij huis,mijn zus is daar binnen de 15 minuten.
Sorry voor mijn laattijdig berichtje,de bloedwaarden waren goed!
Dat kan ik niet zeggen over mijn 2 liezen,beide gescheurd (was te zien op de echografie)
Dat word een operatie in een latere fase,waarschijnlijk binnen 2 maanden.
Nu wat betreft de tumoren,alles loopt perfect geen vuiltje aan de lucht.
Morgenvroeg moet ik op consultatie bij de arts,mijn wonde etter nog altijd.
Geen schijn van kans…
Eigenlijk was het echt een slechte timing… Vorige week een keer 's morgens gezwommen en besloten dat me dat beter beviel dan 's middags… Even geen rekening gehouden met het feit dat het toen vakantie was…
Dus het “koude bad” (26 graden!!) was bezet door schoolzwemmen en ik moest in het warme bad (zonder overdrijven 30,5 graden)…
Dat bad is een meter of 10 smaller dan het andere bad en blijkbaar was het bejaardentehuis leeggestroomd. En dat was nog niet het ergste… de 10 minuten carpoolen zijn uiteraard veel te kort om bij te praten, dus werd er gezwommen in de “sneeuwschuivers op de snelweg”-formatie, oftewel zo ongeveer met zijn 34’en (ja ik heb ze geteld) naast elkaar… Probeer dan maar eens te trainen voor je triatlon.
Uiteindelijk heb ik een halve baan aan de kant weten te confisqueren (als je maar genoeg spettert met je crawl-slag, dan krijgen ze op den duur wel door dat je echt wilt doorzwemmen en niet mee wil praten over kleinkinderen, haakwerkjes, de AOW etc).
Eén persoon was echter bang te verzuipen, en wilde nog dichter bij de kant blijven eeeh… ik weet niet of zwemmen de juiste benaming is voor wat ze aan het doen was. Op zich zou dat begrijpelijk zijn, ware het niet dat het water nergens meer dan 1.30 diep was…
Zucht… Ik prefereer nat regenen op de fiets boven zwemmen op een dinsdagmorgen.