Nee hoor Joyce, geen vodka, maar een lekkere cappucino voor het slapen gaan.
Ben niet zo op alcohol gesteld. :paranoid:
Valt mee hoor, ik ben een kaaskop.
Geboren en getogen in Nederland.
Ik ben verder ook helemaal niet van de alcohol. Doe mij maar sap of thee.
Is goed hoor dames, ik ben ook geen grote drinker, vind het wel lekker zo once in a while.
Maar overal wordt er zoveel gedronken, een soort vanzelfsprekendheid met name in het bedrijfsleven. De wekelijkse kantoorborrel, uit eten wijntje hier, wijntje daar, wijntje overal.
Hoe is het gekomen dat het zo ‘gewoon’ wordt ervaren? Soms vraag ik mij dat daadwerkelijk af.
Ik heb ook nooit begrepen waarom een groot deel van mijn geslacht een hele avond bier kan drinken. Begrijp me niet verkeerd, één of twee flesjes bier uit de koelkast na een zware en/of warme dag is heerlijk, maar een halve tot hele krat, nee. Ik bedoel, je drinkt toch ook niet 4 liter cola of appelsientje op één avond om het de daarop volgende avond weer te doen.
Ja dan gaat het meer om kwantiteit ipv kwaliteit…
Je kan er wel makkelijk meegesleurd worden, en wanneer een overgrote meerderheid drinkt tijdens een feestje of uitje en je hebt een paar ertussen die niet drinken, die voelen zich dan niet zo erg goed op hun gemak en zijn dan eigenlijk al klaar ermee.
Sad but true.
En de reacties die ik wel eens krijg als ik de barman/vrouw om een glas water vraag in plaats van een pint bier. =P
Ja dat is weer winst wat zij mislopen, alhoewel een glas water toch 2/3 kost van een biertje… dus tja hoeveel winst lopen zij eigenlijk mis…
Ik vind het gewoon belachelijk, iedereen moet zelf weten wat hij / zij consumeert… maar ik snap je… dat soort lui hebben een bepaalde attitude dat niet oke is…
Aub berichten die persoonlijk van aard zijn niet op het prikbord te plaatsen maar via een Privébericht kenbaar maken. Berichten geplaatst op het prikbord is voor een ieder persoon zichtbaar en niet handig wanneer het niet voor een ieder bestemd is. Het kan zijn dat het niet voor een ieder duidelijk is dat berichten op jouw profiel via prikbord openbaar is.
Ik ben er zelf net achtergekomen dus ik wacht misschien heeft een ander ook iets aan deze info.
Stil hier… Laten we gezellig gaan babbelen! :teeth:
Ik had 226 berichten (vandaag)in mijn emailbox gekregen van wereldwijzer,heb ondertussen verschillende abbonementen van de Wereldwijzer Reis Awards verwijderd!
In iedergeval we spreken /texten elkaar nog wel Danechka !
Georges.
Die avatar ziet er goed uit Georges ![]()
Ja dat vind ik ook Rien, nu nog die trein…:paard:
Ook die gaat er vast weer komen.
Doen we zeker, Georges! ![]()
Nou ik probeer mijn handtekening te plaatsen maar het lukt me niet !
In mijn instellingen handtekening aanpassen zie ik geen opties. (Upload een foto vanaf je computer)
Zal voor volgende maand zijn vrees ik !
** Tot zienssssssssssssssssssss vriendennnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!**
Sterkte morgen kerel!
Succes Georgie morgen… :knuffel::kus:
- Neemt nog maar een borrel
Ze hebben wel humor bij Ryanair…
Jij hebt ook geen gebrek aan humor , Rienus
" Helaas de pagina werkt niet " als je op jouw link klikt :disgust: