Hier sluit ik mij bij aan , Rest in Peace Joe , en ook voor mij in moeilijke tijden, een grote troost Udo Juergens , een geweldig mens-zanger en componist!! Ruh in Frieden Udo, und Danke fuer Dein musik.
Dankjewel Paulana! :kus:
Ik wens jou ook alvast een fijne jaarwisseling!
Hier hebben we geloof ik de witte dagen na kerst… Leuk sneeuwdekje als uitzicht en ondertussen valt de sneeuw nog steeds.
Voorspelling is dat het hier in Nijmegen de komende uren blijft sneeuwen. Hopelijk wordt het geen natte sneeuw.
Ik wens iedereen hier op wereldwijzer,feestdagen vol warmte,licht en gezelligheid !
Een jaar van geluk met veel tijd om te genieten van de fijne dingen van het leven.
Georges:chin:
Ik sluit me bij jou aan Dane :vrede:
Hoi Paulientje ,
Mag ik je langs deze weg een prettig nieuwjaar toewensen!
Alsook wens ik U 365 dagen gevuld met warmte en licht, een nieuw jaar boordevol geluk!
groetjes,
Georges.:dag:
Georges krijgt een extra kusje voor 2015. Dat het geluk nu maar eens aan jouw kant mag staan! :kus:
-
-
- Updated - - -
-
Top! ![]()
Ik ga me weer aansluiten bij jou Dane , we kussen Georgie gezond . Wereldwijzer zonder Gerges zijn bijdrages , is niks:kus::kus:
Mee eens!
2015 het jaar van de Geit!!..
zomaar wat kletspraat, dat mocht toch hier?
Mijn hangmat ingeruild voor de trein morgen haha
Morgen weer aan de slag, na 1,5 week onverwachts vrij :feestje:
Ik moet morgen ook weer werken na 2 weken vrij… meteen 4 nachtdiensten ![]()
Ik heb geen vrij gehad… ![]()
Voordeel daarvan is dat je waarschijnlijk veel snipperdagen over hebt nu…
Wereldwijzer is bij mij heel langzaam, maar ik kan verder niets raars ontdekken op de server.
Meer mensen last van een trage Wereldwijzer verbinding?
Loopt hier prima
Wanneer ga je dan naar Bangkok Rien ?:biggrin:
Einde van de maand Paula
Halve werkweek zit er alweer op
Morgen lekker weg. :cheer2: