Stamtafel kletstopic, deel III

Kunnen we vissen

Haha kunnen we vissen… :vissen:

Even tussendoor, die rode balk bovenin de pagina is jullie vast opgevallen :p. Wat misschien nieuw is, is dat de optie ‘aanmelden’ is verdwenen en ‘Stel een vraag’ wat groter is geworden.

Even een tussendoortje,(ben jij dat Zlata?) Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

Haha ja… Niet de meest charmante foto van mij moet ik zeggen.

Hebben jullie eigenlijk nog sinterklaasplannen?

Nope, gisteren al gevierd. Mijn vrouw mag vanavond werken dus gaat hem niet worden.

Ik heb geen kinderen laat staan een vrouw momenteel in mijn leven om dit te vieren,gewoon rustig thuis een filmpje bekijken op tv.

Lekker rustig aan doen ja! Ik heb voorlopig wel genoeg gourmet gehad, helaas mag ik er morgen weer aan geloven… :tongue:

Zo, dat was de banketletter :stuck_out_tongue:

Zo eens iets anders…(er bestaat nog liefde in het vogelrijk !)

http://i2.tagstat.com/p1/0/8WVCg3fJSArDr7oprxSY5FHPIjePsPUeOOTIu4wkpqqZsjeZwkusXg==.jpg

Alleen daar Georgie ?

Er zijn mensen die iedereen lief hebben (religieus bijvoorbeeld, misschien vergelijkbaar met ‘kennissen’), voor anderen is liefde exclusief, ‘noodzakelijk beperkt tot een twee-relatie’ en bijzonder duurzaam (voor het leven).

Iedereen prettige kerstdagen , en een gezond voorspoedig 2015 :kus:

In januari eerst maar eens een weekje BKK :zon02:

Een tijd weinig bezig geweest op het forum, maar dat had een reden. Vanaf heden ben ik namelijk mevrouw. :teeth:

Daniella !!!

1 like

Gefeliciteerd!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Bedankt, Georges en Thijs! :kus:

Nog wel nieuwsgierig naar de foto’s! :slight_smile:

Het feest en alles moet nog komen. :wink: Heel lang verhaal en alles, maar het feest komt er. Foto’s zijn er natuurlijk, gemaakt door mijn zus. Zo gauw het fotoboek klaar is, krijg ik de foto’s.

Hopelijk krijgen we deze foto’s te zien Daniella !
Ben echt curieus eerlijk gezegd.:slight_smile: