Stamtafel kletstopic, deel III

Welnee, die laat zich niet gek maken…

Nou Paulientje,
de pc problemen zijn opgelost.
Ik heb andere dingen aan mijn hoofd die voorrang krijgen. (medisch)

Jeetje Georgie, houdt die ellende ( medisch ) dan nooit op voor jou ? Weet natuurlijk niet wat er nu aan de hand is ( schouder ) ? ,maar laat je niet kisten joh.

Dat ^ dus…

Alweer of nog steeds :wub:

Moet je dat niet van Georges horen…

Lieve Georges :kus:

Bedankt voor je berichtje Daniella,sorry ben momenteel een man van weinig woorden,moet alles nog wat laten bezinken.

Dat wordt ook gerespecteerd Georgie , maar je hebt ons wel jaren lang de stuipen op het lijf gejaagd met jouw schouder!! En nu schrijf je niets ?
Vind ik en dat is heel persoonlijk wel op zijn zachtst gezegd , erg raar. Maar goed zoals jij wil

Nou Paulientje,laten we zeggen dat ik met medische problemen zit.(die niets te maken heeft met mijn schouder)
Ik kan spijtig genoeg niet in detail gaan,moet het eerst nog wat laten bezinken.
Dikke kus,
Georges.

Prothese…Georges heeft jarenlang over zijn schouder geschreven , en nu opeens een man van weinig woorden, wonderlijk.

In het bericht boven je reactie geeft hij wat meer uitleg. :wink: Medische klachten is nooit fijn, of het nou de schouder is of niet. Ik denk dat het je op den duur gewoon een beetje te veel wordt. Ik denk dat dit bij Georges nu het geval is, begrijpelijk ook. Ik zou eerlijk gezegd ook een beetje moedeloos worden van het continu zien van doktoren.

Laten we Georges gewoon even een hart onder de riem steken!

Zoek er maar een uit dan…

Okay lievie , dit antwoord wordt gerespecteerd , en shitt voor jou dat jouw medische problemen maar doorgaan
Heb het idee , dat deze medische perikelen ingrijpend zijn voor jou. :idea:

:teeth:

Dat klopt als een bus,Paulientje !

:tand:

Oh dat doe ik netjes hoor, ik heb zelfs poetsdiploma’s!

Geloof ik helemaal niks van…

Ik ga ze thuis opzoeken!