Yes, ik ben weer thuis! Dinsdagavond laat thuisgekomen. Het was nogal een gedoe met de vluchten.
Leg eens uit Daniella? ![]()
Goh hoe kom je erop , heb idd geen pool ,maar wel een ventilator , AC is niets voor zo,n grote ruimte :dreigen:
Hee de smiley;s zijn terug van weggeweest :bad:
Ja Georgie , water -pocari - water = pappen en nathouden :dope:
Ja , Dane heeft even getankt (goedkoop) en vliegt nu verder richting waar ze heen moet :paard:
Rien bedoel jij die nu(r)da , is ook nog te warm :bad:
Met vertraging vertrokken, waardoor we te laat aankwamen. Onze overstaptijd was al niet bijzonder lang, maar wij stonden dus nog in de rij voor de paspoortcontrole… Terwijl het toestel op dat moment al een kwartier in de lucht moest hangen.
-
-
- Updated - - -
-
Ik zwaaide nog toen ik wegvloog, heb je het nog gezien? ![]()
Tuuuurlijk Dane , heb zo.n 4 uur terug staan zwaaien , je had de wind tegen…ken beurn ![]()
Tja, vertraging helaas. Ken beur’n inderdaad.
Vetraging blijft idd altijd vervelend.
Tenzij het een lange vlucht is, en de vertraging een uurtje of 4 is… Dan kan dat toch een aardig voordeel opleveren.
…En niet alleen in mij, maar ook in het kletstopic. :teeth:
Komt door de muziek denk ik…
Plemp jij eens een lekker muziekkie neer dan. :teeth:
Wel iets vrolijker dan;
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“K6_zsJ8KPP0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Nou wel jammer dat er weinig belangstelling is voor de enquete " Wat zijn jullie vliegervaringen over Singapore Airlines?"
Daarom verwijder ik deze handel,kan mijn tijd aan iets nuttiger besteden.
Super vrolijk, zaan!
Dat is jammer Georges. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik helemaal geen ervaring heb met deze maatschappij, dus ik er ook weinig zinnigs over melden. :redface:
Zie. Echte opschiet muziek…
Ik ben aan het uitzieken! (griep,lig in mijn bed)
Beterschap
Via Wereldwijzer app