Stamtafel kletstopic, deel III

Gelezen inderdaad, en ik ben er niet blij mee… :frowning:

Nou gewoonlijk als het hommeles is in Thailand dan zakken de prijzen van de vliegtickets als een pudding in elkaar.Coupe of geen Coupe,als ik een gaatje zie tijdens mijn revalidatie dan ben ik weg.

Via Wereldwijzer app

Ik had je al een berichtje gestuurd,Paulientje! :slight_smile:

Ik heb het gelezen en gereageerd Georgie :biggrin:

Reiscafe wordt als 1 van de eerste fora weer gemeten. Gisteren 439 pageviews voor het reiscafe!

Gelukkig maar Jeroen :slight_smile:

Weinig posts dan evengoed…

Pageviews - geen pagepost :backpack: mensen gaan nu ook op reis >>>

Ben is curieus,hoeveel mensen het “even voorstellen forum” bezoeken!

Zal ook flink wat zijn denk ik.

Via Wereldwijzer app

Ik heb eerlijk gezegd geen idee,Rien! :slight_smile:

Hoe gaat het hier?

:beef: 2 cobra,s uit mijn voorkamer verjaagd :beef: ik was zo kwaad op die slangen en dacht ook aan m’n katjes.
Heb ze met een bezem verjaagd en zat daarna te shaken…niet normaal.
slangen komen natuurlijk op Bali wel meer voor pythons etc ,maar met zo.n platte bek en dan nog rechtop
komen en gif spuiten bbrr bij ieder geritsel sta ik met de zaklamp klaar om te kijken :beef:

Serieus? Ik zou zeg maar zeven kleuren schijten. Ik ben echt als de dood voor slangen. Ik moet er niet aan denken dat ik zo’n beest ooit tegenkom, laat staan in m’n huis. :paranoid:

Ik lees dit forum ook geregeld maar heb nog nooit gereageerd.

Maar nu heb ik wel een vraag voor georges.

Ik heb gemiddeld 2x per maand mensen, die naar Viet Nam of cambodja willen en hun vragen graag met mij willen bespreken mondeling.
Deze mensen komen dan bij mij thuis en ik maak bijv. een schema, beantwoord de vragen enz.

Vandaag, 24-5 was een een koppel en de man speelde voetbal eerste provinciale in België .

Wat moet ik me daar van voorstellen Georges?
Is dit gelijk aan de Nederlandse eerste divisie ( Jupiler league ) ?

gr.
Ton.

Hoi Ton,
Het Belgisch provinciaal voetbal is een verzameling van voetbalreeksen die in België binnen een provincie gespeeld worden.
De reeksen vormen de lagere afdelingen in de competitiehiërarchie, en staan onder de nationale reeksen.
Je kan eerste provinciale voetbal in België vergelijken met de Zaterdag amateurs in Nederland laten we zeggen in de Districtsklasse.

Ja Dane serieus waar, kleinere slangen zie je hier wel vaker ,maar deze 2, tis de 1ste keer en ik hoop de laatste keer!!
Er ligt ook veel bouwafval in voor en achtertuin , MOET weg vanmiddag heb ik ze gezegt en m,n huisbaas is het gelukkig met me eens !
Veel plek dus laat maar liggen, nu dus niet meer .

Gelukkig dat dat afval dan ook weg wordt gehaald, kan daar in ieder geval niks meer tussen zitten.

Een paar jaar geleden toen ik op vakantie was in Chiangmai(Thailand) was ik s’avonds aan het wandelen in één van de zijstraten van de night bazaar.
Ik zag een cobra slang van de ene kant van de straat oversteken,ben maar wijselijk teruggedraaid.brrrrrrrr !!!

Ja dat zou ik ook doen , maar wat als je 6 katjes thuis hebt en die 2 cobra,s zitten in je voorkamer…achter een koelkast,.dan probeer je toch om ze eruit te werken , ik was zo kwaad ., gvd jullie horen hier niet ,maar veel hout is funest.
ben ik toch sterker dan ik dacht gewoon met een bamboe bezem, maar dan daarna…

En nu is er geen stroom en de hond is aan het blaffen als een gek , de zaklamp maar weer…