Stamtafel kletstopic, deel III

Ik heb eens gelezen dat er vrij veel mensen kiezen voor Bali als bestemming voor hun huwelijksreis?

Klopt Dane…wanneer ga jij trouwen ?

Met alles erop en eraan zal nog wel een paar jaartjes duren, eerst even sparen. :wink: Bali lijkt me in ieder geval een prachtige plek om op huwelijksreis te gaan. Fantaseren en zwijmelen mag natuurlijk wel al, haha.

Nou ik fantaseer altijd ,wat als ik de lotto zou winnen? Denk dat ik iedere maand een andere land bezoek in Azie.:slight_smile:

Doe mij ook maar de jackpot. :slight_smile:

Het is zeker geen dreigement. En zoals gezegd, ik kom zeker nog eens terug.

En met het winnen van een dikke jackpot zou de kans natuurlijk heel groot zijn. :wink:

Jammer hier is er geen loterij, tenminste niet dat ik weet. Anders kon ik wel een aantal bedden kopen!!

He Zaan , wat betekend die knipoog: beef:

Dan kan je ook gelijk in Azie blijven en wonen Georgio.

Was ter bevestiging van mijn uitspraak, niet dat ik er in geloof ooit de jackpot te winnen maar toch… Zoiets.

Oh ja, natuurlijk

Lijkt wel een beetje op stilte voor de storm hier.

Beetje rust is soms ook wel goed.

Tuuurlijk voor ons oudjes…

Dan maar even een zomerhit erin gooien, omdat het zo lekker zonnig is. :biggrin:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“dDwKPGUIVME” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hoe zou het ondertussen zijn met Alizee,( een knappe dame om van te snoepen) zou ze nog optreden?

Volgens haar website is/gaat ze op tournee met de sterren van de Franse “Dancing with the stars”, die heeft ze blijkbaar gewonnen. Verder heeft ze een nieuwe single.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“XtN5u47fwvU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Ik kan los als blondine, haha. :cheer2:

Nou het beste liedje vind ik nog altijd J’en Ai Marre (zie hieronder)
[video=youtube_share;iCz8R25hlFI]Alizée - J'en Ai Marre (Live) - YouTube

Beste liedje of beste outfit? :biggrin:

Video niet beschikbaar in je land?! Stomme telefoons ook…

Via Wereldwijzer app

Welke video niet? Die van Georges? In mijn land is 'ie toch echt beschikbaar. Misschien was Samsung niet zo gecharmeerd van de outfit als dat Georges was. :biggrin: