Dat was de 2e middag dienst, ondertussen is het ook al weer bijna woensdag…
Pagina’s van Wereldwijzer blijven bij mij af en toe hangen bij het laden. Wie heeft hier nog meer last van? Het vreemde is dat ik het op 2 pc’s heb en op mijn laptop niet, terwijl ze met z’n allen aan hetzelfde wifi netwerk hangen…
Nou die problemen heb ik alleen met windows internet explorer niet als ik via Mozilla Firefox surf op wereldwijzer,Jeroen !
Vaag verhaal, je zou dan verwachten dat je het op alles moet hebben…
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer
Nou dit weekend sta ik weeral met de nacht (buitendienst)
Als ik de weerman mag geloven zal het gaan regen ook de temperaturen zakken naar 5°
Ja, dat is even minder… De herfst komt eraan.
Het is vandaag ook nog niet droog geweest hier… ![]()
Nou dit weekend heb ik nachtdienst,hopelijk gaat het niet regenen? (buitenwerk)
Beetje regen is niet zo erg…
Zo ben juist thuis van mijn werk,heel de nacht heeft het geregend.
Mijn kleren heb ik aan de wasdraad gehangen om te drogen,nu rustig een whisky drinken voordat ik ga slapen.
Vervelend Georges. Het ziet er naar uit dat het vandaag ook niet veel beter gaat worden…
Echt lekker weer is het niet, hopelijk wordt het vanavond in ieder geval droog…
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer
Nou ben juist opgestaan,veel zal ik vandaag niet doen,ff surfen op wwz en nadien een filmpje bekijken op tv.
Hoe gaat het ondertussen met je Daniella,nog plannen voor vandaag of blijf je lekker binnen?
groetjes,georges.:dag:
Nou het was vannacht echt “pokkenweer” Rien! tja hopelijk krijgen we vanavond droger weer,maar eerlijk gezegd ik vrees er voor.![]()
Dat zal toch wel een keer?!
Ik vrees met je mee…
Hè dat gezeur over het weer!!! Daar heb ik nou helemaal geen last van lol2.
Hoe is het weer momenteel in Sevilla Roland?
Dat zal wel, Murcia was gisteren 28C heb ik met laten vertellen…
Het is op dit moment (09.22 uur) een graad of 16 in Sevilla, vanmiddag loopt de temperatuur op tot 29 a 30ºC met een stralende zon.
Ik ben me nu al geestelijk aan het voorbereiden: de eerste week van november ben ik een aantal dagen in NL… brrr.
En ik mag niet vergeten om mijn winterjas mee te nemen!:biggrin: