Stamtafel kletstopic, deel III

Malt zijn in mijn beleving ook wat puurder, maar Chivas vind ik een goede blend.

Glennfiddich, dan maar doen?

Ook goed binnen te houden. :slight_smile:

Ik schuif even aan, trek maar een flesje open…

http://4.bp.blogspot.com/-TdFgW0tOWGY/Tnay4ZPezYI/AAAAAAAAAK0/GxhfGPAj-j8/s1600/the-glenfiddich-quartet.jpg

Moge duidelijk zijn dak dan de meest rechtse kies! :stuck_out_tongue:

O, wat raar… :wink:

Hoi Zaan welkom op de nieuwe stamtafel kletstopic !
Heb je nog plannen voor dit weekend,of blijf je rustig thuis?

Deze zou ik toch ook nog wel willen hebben… Alleen tikje duur! Kuch € 237,50 kuch…

http://www.theglenlivet.com/~/media/Images/Bottles%20and%20flavours/FLAVOURS_25.png

Valt in verhouding nog wel mee… Ik heb ooit op een whisky dag de kans gehad een zeer beperkte batch te proeven a €50,- per glas.
Kwam toen even niet uit, maar tot op de dag van vandaag nog altijd spijt van…

We hebben nog geen plannen Georges, we zien wel waar we zin in hebben :slight_smile:

Stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom stom!

Maare… afgezien van stom vind ik 250 euro voor een fles toch echt teveel.

Ja, ja, wrijf het er nog maar eens in :frowning:

Maar 250,- is natuurlijk een hoop geld. Zeker voor een reisforum, dan praat je soms al snel over een half ticket

Retourticket Kiev was nog minder. :teeth:

Precies mijn punt :wink:

Ach, leuk dat jullie zo into de whisky’s zijn, ik hou helemaal niet zo van alcohol eigenlijk. :smiley:

Om nu te zeggen dat ik van alcohol hou gaat me iets te ver… Vind de producten waar het in zit gewoon erg lekker.

Nou zelf drink ik alleen maar alcohol (whisky) bij “speciale dagen” mijn verjaardag,overgang van oud naar nieuw.
Wat betreft de gewone biertjes ,gewoonlijk een kratje van 4 op een hele week.

Er wordt wel eens gezegd dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen, dit katje kan het wel. Terwijl het even de hik heeft, ontsnapt er plots een scheet.
Even voor de duidelijkheid: bij katjes is dat schattig, bij mannen niet.lol2

[video=youtube_share;rJqDPaf31Gw]Cat Hiccups and Farts at the Same Time - YouTube

‘Houden van’ zou inderdaad iets te zijn, maar je snapte me vast. :wink:

Ik wil ze niet allemaal over de vloer die werkelijk houden van…