lol! ![]()
Ze hebben hem opgestuurd naar Asus. Al heb ik als klant niets met hun leverancier te maken.
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer
lol! ![]()
Ze hebben hem opgestuurd naar Asus. Al heb ik als klant niets met hun leverancier te maken.
Nou gewoonlijk als erbij mij stukken aan zijn, dan duurt het maar een klein weekje voordat ik mijn pc terug heb.
Vanavond weer de hort op,2 nachten doen en in Oktober staan er 3 weekends gepland in mijn agenda.(beetje wat zakgeld bijverdienen voor mijn tripje naar Thailand in december) lol2
Gisteravond een lekkere shoarma schotel ananas thuis laten bezorgen,nadien heel de avond buikkrampen gekregen alsook op het (zie smily)
gezeten.
Na een klacht op facebook krijg je als tip een klachtenformulier in te vullen… Ha ha ha ha ha! Wat een stelletje mafkezen bij Expert. Klantenservice is echt beneden alle pijl.
Voel je vrij even op facebook te kijken bij Expert om deze soap te volgen.
Zie niets op FB…
Staat er toch echt op… al moet je wel ff doorklikken naar “alle berichten” of naar “wat zeggen anderen” geloof ik…
Jaaaaaaaa
Na enkele nietszeggende antwoorden is er iemand wakker geworden bij Expert. Uiteraard nog geen oplossing maar iig een normaal antwoord.
Dus als ik nou heel hard ga sparen, kan ik dan nog mee?
Zo mensen,ik sluit de boeken en ga me klaarmaken om te gaan werken.
Ik wens iedereen nog een zalige nachtrust toe.
groetjes,georges.:chin:
Das, euhm… Knap, zeg maar?!
Moet vast lukken…
Daar ben ik veel te lui voor ![]()
Zo het weekend is weeral begonnen,iemand nog plannen?
Morgen zijn er de wereldkampioenschappen voor de elite renners in Italie,volgen jullie dit evenement op de televisie of hebben jullie andere verplichtingen?(bevoorbeeld de hond uitlaten,familiebezoek of een dagje stappen)
Wie word er volgens jullie wereldkampioen moeten we het zoeken bij één van de favoerite zoals:Peter Sagan,Fabian Cancellara,Vincenzo Nibali,Joaquin Rodriguez of word het een Nederlander die met de hoofdprijs gaat lopen?
Ik denk persoonlijk dat het Bauke Mollema zal worden.
Wielrennen heb ik ook niet veel mee, maar sinds ik afgelopen vakantie in Nieuw Zeeland bij een wedstrijd van de All-Blacks ben geweest vind ik rugby wel leuk om te zien. Vannacht is er weer een wedstrijd van de All-Blacks, in en tegen Argentinie. Die ga ik morgen dus even kijken ![]()
Goede morgen vrienden,
Het belooft vandaag een zonnige dag te worden,maar niet in Italie waar de renners hun wedstrijd afhapselen in slechte weersomstandigheden (regen)
Gisteren avond nog studiosport gezien op NED1 weeral verlies van PSV op AZ Alkmaar (2-1)
Dat was geen hoogstandje maar de AB’s hebben wel weer gewonnen, en nog een bonuspunt ook :cheer:
Belangrijk, want volgende week de topper, in en tegen Zuid Afrika.
AZ! :cheer2:
En Gertjan Verbeek is vandaag ontslagen…
Nou snap niet waarom deze trainer ontslagen is Daniella?
Hij heeft toch gewonnen,ze staan wel op de 8ste plaats maar op ocharme 2 puntjes van leider Twente en PSV.
Heb je een gezellig weekend gehad Daniella?
Tis nogal een bijzonder type mens (hardliner, onbuigzaam), dus dat hij ontslagen is kan ik me wel voorstellen.
De chemie tussen de spelers en Verbeek was er niet meer etc. etc., maar er zal wel meer voorgevallen zijn. Ik heb Verbeek één keer gezien en ontmoet, hij is verre van sympathiek en het lijkt me geen makkelijke man.
Ik heb een prima weekend gehad, Georges.
En jij?
Nou ben 5dagen thuis, volgende week zaterdag & zondag de nacht op,idem voor de week daarop.
Ik heb vandaag gewoon een paar filmpjes bekeken die ik had gehuurd van het filmkanaal,nadien met de hond gaan wandelen.