Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer. Fouten ook ![]()
Volgens de Tassies is het geen fout hoor :dag:
Op de Waddeneilanden en vroeger toen Urk nog een eiland was dachten ze er ook zo over:rocker:
Catalaanse inwoners op Urk? lol2
Ik heb nou wel weer genoeg regen gezienâŠ
Ben je niet in Nederland dan?
Laatste regen hier is gevallen in de nacht van zaterdag op zondag.
Zaterdag zelf hele dag droog (lekker gefietst), gisteren hele dag droog geweest, vandaag bijna hele dag droog geweest, één kort buitje van nog geen kwartier.
Nu schijnt het zonnetje ook weer
Vanaf zaterdag al regen in de zaan.
dan zou ik gaan verhuizenâŠ
If onlyâŠ
Zo ver ligt de zaan hier ook niet vandaan⊠.met het vliegtuig nog geen kwartier vliegen gok ik zo ![]()
Als ik dan al ga verhuizen, dan wel naar de zon he!?
Zoals ik al zei: veel zon gehad de afgelopen dagen. Onze zonnepanelen lopen lekker!
lol2
Ik kan niets posten via de pc, maar hier via de app is het wel mogelijk
Sent from my WAS-LX1A using Wereldwijzer mobile app
Ik kreeg op PC de meldĂng âJe verbinding is iet privĂ©â en een heel goede remedie op het nationaal computerforum:Onveilige verbinding | Nationaal Computer Forum
Ik kan ook niet inloggen op wwz via desktop.
En Jeroen is weer onbereikbaar?
Sent from my WAS-LX1A using Wereldwijzer mobile app
Kon hier via de antwoordbutton wel inloggen, maar niet via de normale weg, favorieten, dan krijg ik nu:
Welcome to Parallels!
If you are seeing this message, the website for www.wereldwijzer.nl is not available at this time.
If you are the owner of this website, one of the following things may be occurring:
You have not put any content on your website.
Your provider has suspended this page.
Please login to https://www.wereldwijzer.nl:8443 to receive instructions on setting up your website
Kreeg dezelfde melding
De tip van Willem lijkt te werken. Gewoon inloggen via Google en niet via de favorieten button.