Stamtafel kletstopic, deel III

Daniella,
Ik vraag me af hoe het leven is in Rusland?
In de winter is het toch bitterkoud?
Kan jij je goed aanpassen aan de cultuur van ginderachter?
Zijn er al kleine baby’s op komst?

Zijn er ook grote babies dan? #zielig-voor-ooievaar

lol2

Het gaat goed! We wonen mooi, ik ben meer dan tevreden.
Wat de winter betreft: Ja, het kan erg koud worden. Vorig jaar was het echter een matige winter, de sneeuw smolt met Oud & Nieuw. Ik hoop dat het dit jaar een betere winter wordt. Ik heb liever dat de sneeuw gewoon blijft liggen, in plaats van zo’n kwakkelwinter.
De cultuur was me al niet vreemd, dus dat gaat goed. In Nederland heb ik echter wel sneller contact, bijvoorbeeld met buren. In Rusland is dat toch iets minder, maar dat ligt ook aan de mensen in en rondom Moskou. In dorpen zoals waar opa en oma wonen, zijn mensen veel hartelijker.

Wat baby’s betreft: Nog niet… Maar mijn man wil vijf kinderen, dus als het aan hem ligt duurt het niet meer zo lang. Maar wat mij betreft wachten we nog even. Het waait nu wel erg hard voor die ooievaar. :teeth:

Vanavond vlieg ik, als het goed is, terug naar Moskou. KLM heeft erg veel vluchten geannuleerd, dus beter blijven ze van mijn vlucht af en is er niet al te veel vertraging oid.

Ff een bakkie.

Heb net een bakkie op (kruidenbittertje… ga binnenkort weer vliegen, dus zit voor de verandering weer eens hartstikke verstopt: oren dicht, neus dicht… wordt leuk…)

Ga je op reis Hanneke?
Blijf je in Europa of heb je een verre bestemming gekozen?

Qua financien (heb helaas maar een baan voor 15 uur voor minimum-loon) kom ik al een paar jaar Europa niet meer uit. Maar mijn kleine weekje Schotland nemen ze me niet af!

Nou ik wens je nog een prettig verblijf in de highlands van schotland,Hanneke ! :wereld:

Aye! Dat gaat wel lukken

Slainte!

Hik :drugged::drugged::drugged:

Het is stilletjes hier…laten we (zie hieronder)

http://jijislief.nl/kaarten/0000002971.jpg

Heeft iemand al een rugoperatie ondergaan in het verleden en wat waren je ervaringen na de operatie?
Ik vraag dit omdat ze op 24/10/2017 gaan sleutelen aan mijn rug en weet niet hoe ik er nadien gaat uitkomen !

Nog niet veel andere slachtoffers Georges…

Tsja…Het was maar een vraag,zal me eens informeren op de medische forums ! :slight_smile:

Daar zul je vast meer reakties krijgen.

Dat denk ik ook Rien !
In ieder geval als het een troost is voor mij,zal niet alleen in de operatiezaal zijn.
Alsook ik heb een goede neurochirurg,heb al veel goeds gehoord van de vrouwelijke arts die me gaat opereren.

Ik krijg altijd de rillingen van dergelijke foto’s, van die medische tv programma’s kan ik ook echt niet kijken.