Stamtafel kletstopic, deel III

Ja, ik mailde je gisteren toch dit: ****Over een Jeroen gesproken, er is nog een Jeroen van wie ik al een reactie had verwacht.

Dat heeft geen betrekking op dit forum, dus ook geen geheim toch!?

Het geheim van Jeroen: poep aan je schoen :rocker:

Tja, als je het zo bekijkt… Maar als jij en ik weten over welke ‘andere Jeroen’ we het hebben en C4th niet, is het voor C4th toch een geheim, of een raadsel? Zo in het kader van ‘dat is voor jou een vraag en voor ons een weet’.
Maar zo geheimzinnig is het ook weer niet dus C4th: Op het Australiëforum, dus niet wereldwijzer, biedt ene Jeroen bijverdiensten aan voor backpackers. Nou ben ik geen backpacker maar wilde er wel wat meer over weten. Dus heb ik vrijdag wat gevraagd. En sindsdien blijft het stil. Laat ik die ervaring nou in de afgelopen weken ook hebben gehad! Je vraagt wat aan ‘onze’ Jeroen en het blijft stil. Ik heb nog eens nagekeken of de naam Jeroen misschien ‘de stille’ of ‘de zwijgzame’ betekent, maar nee, Jeroen komt van Hiëronymus (Grieks Hiëronymos “met een heilige naam”) of Hiëron (Grieks “heilig”).

Veel letters op de vroege ochtend…

Is m’n beroep(ing). Wel te volgen toch? Was ook meer voor . Jij wist het al.:dag:

Ja, naar 3x lezen kwam ie binnen… Nu, met een kan koffie erin, snap ik het beter :stuck_out_tongue:

Lol… Ik had het niet hoeven weten hoor, zo nieuwsgierig ben ik nu ook weer niet.
Maar het zou wel fijn zijn als Wereldwijzer Jeroen in ieder geval de App een keertje weer repareert. Ik kan erop, maar zo gauw ik een onderwerp aanklik krijg ik foutmeldingen. Wat dan helemaal vervelend is, is dat mijn bezoek wel geregistreerd is, waardoor alle onderwerpen automatisch op “Gelezen” staan als ik de laptop er bij pak, waardoor ik af en toe even vergeet dat ik weer een actie moet uitvoeren voor het google streetview stad spelletje (waarvoor ik iedereen trouwens van harte uitnodig mee te doen… )

Vervelend spel, je moet zoeken enzo, heel vermoeiend :biggrin:

Dan zal ik speciaal voor jou binnenkort wel even wat whiskydistilleerderijen plaatsen, wellicht herken je ze :biggrin:

Goed plan!

Zo, app van de wereldwijzer maar van mijn telefoon geknikkerd. Aan een app die niet werkt heb je toch niets.

Idem hier

Zo slecht…

Jeroen is ook nogal kwijt geloof ik…

Jeroen? Volgens mij biedt hij op een ander forum bijverdiensten voor backpackers (in Australië) aan:wereld:. Zijn laatste bericht hier is van 2 januari kort voor middernacht als klopt wat bij zijn profiel staat. Maar hij zal met anderen wellicht privé berichten hebben uitgewisseld. Georges, hoe gaat het en weet jij wat?

@ Willem: Nou ik was ook 2 dagen offline hier op wereldwijzer te ziek om uit mijn bed te komen.
Wat betreft Jeroen,in geen velden gezien wacht ook op zijn privebericht voor wat meer uitleg.

Bedankt Georges en sterkte.

Nog geen woord over Paay in de stamkroeg?