Leuk die nieuwe organisaties… Het lijkt het spamforum wel.
Vreemd, al 4 dagen geen nieuwe leden in het Voorstellen forum?!
Kan er geen nieuwe leden bijmaken Rien! :biggrin:
Al iets gehoord van Jeroen Georges?
Nog geen nieuws gehoord over mijn verzoek,Thijs!
Het valt me anders ook op dat ik geen meldingen meer krijg van Prive-berichten (oftewel sorry aan diegenen die al 2 dagen op een antwoord op een bericht wachten…).
Zo zitten er nog wel enkele hikjes in sinds de verhuizing.
Wat betreft die Spammer… ik PB hem eerst wel even wat hij precies voor bedoelingen heeft met zijn postings, voordat ik tot actie over ga (mijn handen jeuken om al zijn inspanningen richting prullenbak te mikken)
–update
hij/zij heeft het ontvangen van PB’s uitgeschakeld…
Ik heb even je instellingen aangepast,nu zou je toch priveberichtjes moeten krijgen van andere leden,Hanneke!
Sorry voor de last,ik roei ook maar met de riemen die ik heb! ![]()
Dank georges, het probleem is niet dat ik geen PB’s ontvang, maar dat ik er geen mailtjes van krijg. Als ik een mailnotificatie ontvang dat er een PB is.
Nou als ik je emailnotificatie bekijk in je account dan staat die ingesteld op dagelijks,Hanneke !
Heb hem even uitgeschakeld en daarna weer terug ingeschakeld,om te proberen.
Lekker bezig Georges :biggrin:
Georges, kan het zijn dat er bij mij ook een bitje verkeerd staat? Ik krijg geen meldingen van reacties in postings waar ik ook in gepost heb of die ik zelf ben begonnen.
Met de knopjes gespeeld,hopelijk werken je emailnotificatie weer Willem ! (het is hier precies een zottekot op wwz)
Goedemorgen Georges,
van jouw antwoord heb ik nu nog geen melding. Misschien wat vertraagd door de mist hier:dag:
Gaat lekker met die posts van Leontien.
Is vast meer aan de hand !?
Automatisch gegenereerde berichten, functies die het laten afweten, posts en foto’s die verdwijnen, app die het niet doet …
Heb ze allemaal verwijderd,alsook haar account bevroren.
Maar ze stuurt weeral berichtjes op wereldwijzer,snap het niet meer???
Account is geblokkeerd en toch berichten sturen hoe kan dit nu?
Kortom, een geweldige update :biggrin:
Nou ik kan er niet mee lachen,hoe de situatie momenteel verloopt hier op wereldwijzer.
Ben je daar nou nog niet aan gewend?
Ik wel andere niet,heb gisteren 64 prive berichtjes gekregen van mensen die met problemen zitten op wwz.