Wat een luxe, dat is het bij ons in de rijstfabriek 's winters…
Nog een prettige dag voor iedereen, zelf ben ik momenteel aan het werken.
Zo de eerste nacht van de 11dagen(nachten)zit er bijna op.
Georges, hoelang moet je nog voor je je pensioen krijgt?
euch… nog 4 jaar en een klets! (2021)
Mijn 2e nacht zit er alweer op… :tssk:
Nog 37 min en mijn 2de nacht zit er eveneens op.
Zal blij zijn dat het volgende week vrijdag is,dan heb ik een dagje verlof.
Lekker uitgeslapen, weekend!
Juist vernomen dat mijn dagje rust (volgende week) vrijdag is afgekeurd,dus werken we voort tot zondag 11/09/2016
2x weekoverschrijding is goed voor 188 euro bovenop mijn nachtshiften.
Koopje voor die aanslag op je gezondheid.
hola que tal? Long time no speak…
¡Fatal!
Een dagje op mijn nichtjes mogen (moeten?) passen… Daarna via de A12, A50 en A1 naar huis… Ik zweer je dat fietsen sneller gegaan zou zijn…
¡ Muy bien ! ¿ Y tú ?
Qué sorpresa. Hace ya un rato …
Hoi Roland das heel lang geleden,woon je nog altijd in Spanje?
Dat is inderdaad een tijdje geleden (bijna 2 jaar?) Wegens (werk)omstandigheden ben ik off line geweest. Ik ga proberen de draad nu weer een beetje op te pakken. En Georges ik woon nog steeds in Sevilla, daar is (gelukkig) geen verandering in gekomen. Wel ben ik sinds kort van baan veranderd.
En deze nieuwe baan geeft me weer mogelijkheden om op Wereldwijzer te komen.
By the way: als iemand er over denkt om Andalucia per huurcamper te gaan ontdekken, laat het me dan weten, ik heb campers beschikbaar (meer info volgt tzt).
Mooi, gaat het hier nog gezelliger worden.
:biggrin:
:cheer:
Het is nogal warm hier:
http://e01-elmundo.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2016/09/06/14731457991846.jpg
Al sinds afgelopen zaterdag is het zelfs voor ons abnormaal warm voor deze tijd van het jaar. Verscheidene spaanse steden hebben hun warmterecord deze week dag na dag verbroken.
Vanaf morgen schijnt het beter te gaan worden… Ofu que calor!!
Amaai…das wel erg warm Roland!!
Met zo’n temperaturen kan je geen buitenactiviteiten doen veronderstel ik?
Beter van niet. Maar soms kan het niet anders. Ik moet straks naar huis in mijn auto zonder airco…(kapot). Ach alles went, een kwestie van hard rijden en raampjes open.lol2
Gisteren hebben ze hier in het bedrijf de buitentemperatuur van het golfplatendak genomen: 107ºC!!