Stamtafel kletstopic, deel III

Iets zegt mij dat je dat maar beter niet moet doen…

^^ eens ^^

Leuk dat je het vraagt Georges… heel leuk.
Als ik dit berichtje gisteravond had gelezen had ik volmondig “ja” geantwoord.
Inmiddels luidt mijn antwoord anders… Nee. We hebben er nog een beschuitje bij gepakt, we hebben een vierling!

Vruchtbare omgeving daar… :biggrin:

Yep. We hadden veel muizen :slight_smile:

Dat kun je oplossen…

http://www.s10-consultancy.nl/images/ronddwarrelende-gestampte-muisjes.jpg

Of kindjes maken dan kun je muisjes uitdelen.

Maar dan moet je eerst heel veel oefenen :biggrin:

Theiz: Ik weet niet of we over negen maanden nog zoveel muizen hebben, dus laat die kindjesmaak actie maar zitten…

Hoe dan ook: vannacht zijn de eerste twee kuikens op stap gegaan, bijna tegelijk.
Nu Nestor & Bingo het nest verlaten hebben, hebben Junior en Bennie weer wat meer ruimte. Die twee zijn dan ook niet meer van het gat weg te slaan. Overal waar ik loop wordt ik gevolgd door twee paar ogen… Heeft wel wat.

Ik las net op beleefdelente, waar ik de bosuilen ook gevolgd heb, dat een Noorse studie aangetoond heeft dat 61% van de bosuilkuikens de eerste drie maanden niet overleefd… dit houdt in dat we er hooguit twee gaan overhouden…
Sterfte wordt onder andere veroorzaakt door roofdieren en ondervoeding… ik ga dus maar even wat muizen stimuleren kindjes te maken, zodat ze in ieder geval genoeg te eten houden :slight_smile:

[mental image]

Enjoy !

:biggrin:

Tijdens een dood moment had ik wat tijd om op google earth te surfen,dus waarom niet even naar mijn huis in Ban Tocket surfen,en ja waarempel mijn huis staat er nog.
In dit huis heb ik vreugde,verdriet* en een depressie* aan overgehouden.(*het overlijden van mijn vader in 2002,was aan het slapen en werd wakker om 1:40am,ik zegde tegen mijn ex vrouw dat ik een naar voorgevoel had,en ja na het telefoneren naar het thuisfront werd alles duidelijk.
Mijn vader was overleden om 1:37am )

Mooie plek Georges. Jammer van de nare herinneringen.

Tja… Het zal ooit wel eens slijten die nare herinneringen betreffende het overlijden van mijn vader.
Maar ik heb daar ook veel goede momenten gehad,naast mijn huis is er een school die pal uitkomt op de achterkant van het huis.
Ik was daar aan het mijmeren met een lekkere Singha in de ligstoel,toen ik opeens werd geroepen door één van de leraressen ofdat ik goesting had om een half dagje les te geven aan de kinderen.
Natuurlijk ben ik op haar aanbod ingegaan,Jezus wat was dat een geweldige ervaring,Rien !

Kinderen lesgeven is inderdaad leuk, heb ik in Ayutthaya mogen doen.

Is het al vrijdag? Zin in Radiohead!

Koop een schijffie, prop hem in je CD-speler et voila…
(of in hedendaagse taal: download & play)

Concertje… :wink: