Stages in Ecuador

Hallo allemaal,

Ik ben voor 6 weken in April, Mei en Juni op zoek naar stage in Ecuador in ofwel het onderwijs ofwel natuurconservatie. Ik doe de Leraaropleiding Spaans en ben bijna vloeiend in woord en geschrift.
Voor school moeten wij 6 weken in een Spaanstalig land verblijven en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
met eigen ervaringen. Ik ben op zoek naar een stage waar ik zelf geen 1500 eu per maand voor hoef te betalen
alleen om daar tijd en moeite in te steken.

Reacties graag in een personal message of op alex.drapers (at) gmail.com

Saludos, Alex

Hola Alex!

Super leuk dat je een stageplaats zoekt in Ecuador! Je gaat er echt geen spijt van hebben! Ikzelf heb vorig jaar mijn eindstage in Guayaquil gedaan. Aangezien ik ook voor leerkracht gestudeerd heb, heb ik ook lesgegeven in de plaatselijke scholen. Daarnaast deed ik nog enkele projecten. Mijn verblijfplaats was “Casita Belga”. Dit werd opgericht door Belgen die daar talrijke projecten op poten zetten. Het verblijf is niet bepaald goedkoop, maar ik had er wel een keuken, een wasmachine, internet enz. Eigenlijk is het wel een luxeplaats, hoor. Maar Hilde, de persoon die ook steeds aanwezig is in de casita heeft me wel erg goed op weg geholpen om met de scholen in contact te komen enz. Dus je hebt zeker de garantie dat je daar wel degelijk les zal kunnen geven.

Hopelijk ben je iets met deze informatie!

Saludos
Heleen