Werken in Ecuador?

Beste mensen,

Ik heb eigenlijk een aantal vragen en ik hoop die iemand deze kan beantwoorden.

Mijn vriendin gaat voor 7 maanden naar ecuador voor stage, ik zou graag mee willen maar wat zijn de mogelijkheden? Ik heb geen idee wat ik me bij ecuador moet voorstellen…

-Is er mogelijkheid om daar te werken?
-spaans leren kan waarschijnlijk altijd wel…
-Verstaan die mensen echt geen engels? / zo nee dat moet je dus een beetje spaans kunnen om daar uit je woorden te komen!?!?
-Kan je daar iets huren om in te wonen of hoe gaat zoiets? hostels?hotels?

Ik hoop echt dat iemand mij iets kan vertellen… ik wacht met spanning!

Groeten mij

Ecuador is een fantastisch land, waar veel te doen is.
Zee/strand, bergen en jungle.

Je kunt op veel plekken idd spaans leren.
Overal zijn mensen die Engels kunnen spreken, maar het grootste gedeelte spreekt SPaans en geen Engels. Een beetje Spaans is daarom wel aan te raden.
Hostels genoeg, kijk in de lp (lonely planet) en kies maar uit.

Voor meer vragen, stel ze gerust.
Succes.

Bedankt voor je reactie…

Ik ben erg zenuwachtig voor deze ervaring die ik mee zal maken…
ook omdat mijn vriendin natuurlijk 7 maanden daar zit en ik graag mee wil maar ik bang ben dat ik het niet uit hou daar.

Ik heb besloten met haar mee te gaan…
Maar Hoe is het daar?!?! ik geloof inderdaad dat er genoeg hostels zijn maar is het normaal dat ik daar dan 6 maanden zit? hoe wordt dit gedaan? in Nederland huur je een kamer maar dat gaat waarschijnlijk niet zo daar?! :stuck_out_tongue:

en hoe zit het met werken? ik heb al een e-mail gestuurd naar een talen school en ik wil ook fanatiek spaans gaan leren.

dus 2 dingen zijn al uit de wereld maar dan het volgende:
Hoe zit het met werk? is het mogelijk voor mij (iemand die NOG geen spaans kan en geen ervaring heb met zulke landen) om daar een baantje te krijgen, het is niet voor het geld maar meer om iets te doen te hebben.
(misschien dat ik dat neit eens nodig heb omdat ik veel ga zien enz maar 6 maanden is wel lang om niks te doen :slight_smile: )

Denk je dat verveling van toepassing is of denk je dat ik daar geen zorgen over hoeft te maken?

haha sorry voor de misschien rare vragen maar ik zit echt in het duister!

Groeten mij