Stageplaatsen pedagogiek studenten gezocht

Hallo,

Voor mijn studie is mij gevraagd of ik enkele stageplaatsen in Curacao wil benaderen, die openstaan om hun adres, telefoonnummer en eventueel een contactpersoon door te geven voor een database. In deze database komen verschillende (zorg en welzijn) instellingen, basisscholen uit curacao, die studenten van Pedagogiek kunnen benaderen om daar eventueel ooit stage te lopen. Mijn vraag is of iemand contact heeft met een dergelijke instelling of school, die wellicht wel interesse hebben of ervoor openstaan om in het database te komen. Alle informatie is welkom. De enige eis is dat er een Pedagogiek student eventueel stage zou kunnen lopen (in de toekomst), en hiervoor dan binnen de instelling of school begeleiding voor zou kunnen krijgen. Nogmaals; het is niet zo dat er nu een stageplaats vrij moet zijn; het is voor een database waar studenten in kunnen bladeren en vanuit hier contact op kunnen nemen met de desbetreffende stageplaats.
Ik hoop dat iemand iets voor mij kan betekenen of mij verder op weg kan helpen!

Hoi Maartje,
Vanaf februari 2010 wil ik stage gaan lopen in Curacao vanuit de opleiding Pedagogiek. Nu zag ik dat je bezig bent met een database op te stellen voor pedagogiek stageplaatsen. Is het mogelijk dat je mij de database doorstuurt?
Hier zou ik echt veel aan hebben, ik kijk uit naar je reactie!
Groeten,
Manon

Heey ik studeer zelf Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH). Ben nu 2e jaars maar wil volgend jaar in m’n 3e jaar 5 maanden naar Curaçao. Ik wil daar stage gaan lopen in de sector die jij al eerder noemde. Ik ben benieuwd of die database daadwerkelijk (nog) bestaat en zo ja of ik die dan misschien zou kunnen inzien…

MvG,
Thomas