Gezocht voor ons te openen kindertehuis op sint maarten n.a. voor het jaar 2008 een vrijwilliger.
Gewoon een jaartje er tussen uit om er aan mee te werken ons kindertehuis op sxm tot een succes te maken.
Gratis kost en inwoning, zakgeld. Wij vragen wel iemand met ruime ervaring met kinderen, en een volwaardige opleiding.
:zon02:Pak deze kans om op dit geweldig zonnig vriendelijk land :wereld:iets te kunnen betekenen voor deze kinderen.
Voor inlichtingen: bel Carmen Jullens 050-5033748 of 0638021845 of mail:
[EMAIL=“annemiek-carmen-foundation@hotmail.com”]annemiek-carmen-foundation@hotmail.com
Hallo,
Ondanks het feit dat ik geen volwaardige opleiding heb voor kinderopvang, reageer ik wel op jullie oproep. Niet geschoten is altijd mis.
Het lijkt mij heel erg leuk om jullie te helpen met het opzetten hiervan. Ik heb veel ervaring met kinderen en vind het heerlijk met ze om te gaan.
Ik ben 35 jaar en ben altijd werkzaam geweest in de administratie (dus daar kan ik ook een handje bij helpen) maar zou graag naar St.Maarten willen gaan om daar te gaan wonen en werken.
Wellicht is dit een goed begin.
Hoop snel wat van jullie te horen.
Met vriendelijke groeten, Mary Every
[EMAIL=“maryrich@zeelandnet.nl”]maryrich@zeelandnet.nl of 06-23376754
hoi Carmen, ik woon sinds 2 maanden op Sint Maarten voor drie tot vijf jaar met mijn man en twee jonge kinderen. Ik zou graag vrijwilligerswerk wilen doen in een weeshuis voor max 16 uur per week. Mijn werkervaring is 15 jaar in de zorg als doktersass. en als hartfunctielaborante. dank alvast voor je reaktie, gr. Danielle Selsig
[EMAIL=“patricendaan@gmail.com”]patricendaan@gmail.com of 078-7078126 (via Abel)
Hoi Daniel,Fantastisch dit bericht. Op dit moment ben ik in Nederland en ga in de 2de helft van november weer terug naar Sint Maarten.We kunnen op msn wel even communiceren. Emailadres: foxy_mama48@msn.comHartelijke groet,Carmen