Voor de periode van januari/ februari tot mei/ juni 2008 ben ik op zoek naar een stageplaats op de antillen. Ik heb geen voorkeur voor een eiland. De stageplaats is voor de MBO opleiding administratief juridisch medewerker.
Ik mag stagelopen bij de volgende organisaties:
[ul]
[li]Alle overheidsorganisaties (gemeente, politie, O.M etc.)[/li][li]Notaris[/li][li]Advocaat[/li][li]Deurwaarder[/li][li]En in principe alle overige organisaties waar een stageplaats voor deze opleiding te vinden is.[/ul]Als iemand iets weet hoor ik het graag! Ik heb tot nu toe zo’n vijftien e-mails verstuurd maar slechts één reactie gehad.[/li]
Groetjes!!
Hey Hey,
Ik ga in dezelfde periode stagelopen op curacao. Ik studeer orthopedagogie en ga als mijn school het toelaat stage lopen bij het DARE Project.
In eerste instantie heb ik het via een stagebureau willen regelen maar ik vond dat maar bizar en ik kreeg geen enkele zekerheid. Ben dan maar zelf wat gaan emailen maar ook geen reactie.
Toen ben ik op zoek gegaan naar mensen die wat mensen kennen en heb de consul van België gemaild. (ben zelf Belg). Via hem zijn er wat deuren open gegaan, hij belde naar personen in kwestie en die contacteerden me dan zeer snel. Misschien kan je zo ook iemand zoeken op het net, iemand die jou kan verder helpen.
Veel succes met je zoektocht
groetjes
Ils