ik ben op zoek naar een stageplek op curacao voor de periode van een half jaar, vanaf september 2008. Ik ben tweedejaars studente Hbo-rechten, en ben dan ook op zoek naar een stageplek op juridisch gebied (bijvoorbeeld bij een advocatenbureau). Wie kan mij helpen?
Je kan proberen via Van Doorne Nederland te Amsterdam om bij VanEpsKunneman terecht te komen op Curacao. Tevens kan je proberen bij diverse advokatenkantoren te Curacao zoals:
Halley Blaauw Navarro
Spigthoff
Soliana Bonapart & Partners
Lynch Law
Check via google en vul in advokatenkantoren curacao.
Ik ben een student aan de Fontys Hogescholen in Eindhoven en doe de opleiding Communicatie. Vanaf september2008 moet ik 5maanden stage lopen, dit kan een buitenlandse stage worden. Het liefst op de Nederlandse Antillen. Weet iemand een (communicatie/marketing)organisatie of heeft ervaringen opgedaan in Aruba, huisvestingtips, alle toepaslijke informatie is welkom!!?
Mvg en dank
Laura
Ik ben nu op zoek naar een bedrijf op de Nederlandse Antillen, dit kan Aruba worden of Curacoa! Eerst het aanbod van communicatiebedrijven/organisaties verkennen en reageren.
Het maakt niet uit waar je stage loopt, je ontwikkelt je overal, dus het is vooral wat vind ik het leukst en waarin wil ik mij verder ontwikkelen. Welk gebied is naar uw mening het mooist om te genieten en te ontdekken?
Ben zelf niet op Aruba geweest, maar wel op Curacao en Bonaire.
Curacao is meer gericht op nederlands en Aruba meer op Amerika.
Curacao heeft denk ik iets meer te bieden, qua natuur.
Het duiken is sowieso mooier dan op aruba.