Vanaf februari 2016 ga ik stage lopen op Aruba! Erg veel zin in, maar er moet natuurlijk van alles geregeld worden. Zo ook een slaapplek. Nu heb ik al even gekeken bij Perle D’or en Blue Village, maar voor 1 persoon zijn de prijzen vrij prijzig. Met twee personen kun je mooi de prijs drukken. Vandaar mijn vraag: zijn er mensen die tussen februari-juni/juli 2016 ook naar Aruba gaan het misschien leuk vinden om iets te delen? Ik kom het liefst uit op een bedrag van niet meer dan €500 euro. Het liefst ook ergens in Noord, omdat ik stage loop vlakbij Super Food. Nog even wat over mezelf, ik ben een man van 21 jaar.
arjen, weet je zeker dat je de long term prijzen hebt gevonden of opgevraagd van bv blue village of perle ?
voor 500 euro moet je daar toch wel een appartementje kunnen huren ?
Hey jongens als jullie een huurauto nodig hebben dan raad ik MIPOS aan. Die hebben speciale prijzen voor studenten. Super goedkoop.
Hun site is www.mipos.nl
Ook ik ben vanaf begin februari tot eind juni/juli op het eiland te vinden. Ik heb contact met iemand om een huisje te huren voor 1400 afl p.m. incl kabel/internet/gas. Excl. water en licht. Dit zou een huisje voor drie personen zijn. Het is op 2 minuten afstand van het vliegveld.
Het appartement heeft ook een wasmachine en droger.
Aangezien ik er alleen heen ga en het niet erg vind om te delen, misschien vind je het wat? Je zou dan maximaal 350/400 euro per maand kwijt zijn.