hoi
ik ga vanaf febuari 2008 stage lopen aan de universiteit van pretoria.
ik ben op zoek naar mensen uit nederland of zuid afrika die me meer kunnen vertellen hoe het is om daar te wonen en werken.
tips betreft wonen en bezichtigingen, alles is welkom!
In 2004 heb ik een half jaar stage gelopn in Pretoria, via de universiteit aldaar. (Tschwane university). Ik heb er met heel veel plezier gewoond al die tijd.
Ik zelf heb daar gewoond in een geusthouse, heel erg leuk met een heel internationaal gezelschap. In Pretoria heb je ook een aantal backpackers die ook mooi zijn maar waar de kans veel groter is dat je tussen veel Nederlanders zit. Wat zou je willen?
Wbt bezichtigingen is Pretoria niet echt de meest spannende stad om te bezoeken, maar er is wel vee in de buurt wat de moeite waard is.
Als je iets specifieker aangeeft wat je allemaal wil weten kan ik wellicht een duidelijker antwoord geven, als ik nu begin te vertellen over het land hou ik niet meer op! Het cliche dat je afrika wel kan verlaten maar dat Afrika jouw niet verlaat geld met stip voor mij!:biggrin:
Ik ga zelf ook naar Pretoria in 2008 om te studeren aan de Universiteit daar. Ik ga waarschijnlijk halverwege januari weg, misschien kunnen we een keer contact hebben om een informatie uit te wisselen.